דילדו הוא צעצועי מין פופולארי בקרב א.נשים מכל מין ומגדר. הוא קיים בעולמנו כבר אלפי שנים, ועדויות לקיומו ניתן למצוא אפילו בתנ"ך! "ותקחי כלי תפארתך, מזהבי ומכספי אשר נתתי לך, ותעשי-לך, צלמי זכר; ותזני-בם." (ספר יחזקאל פרק טז' פסוק יז').
למעשה, ארכיאולוגים חשפו במערת HOHLE FELS  שבגרמניה, דילדו בן 28,000  שנה.

מאז, מגוון הדילדואים התרחב והשתכלל, וזה הזמן למורה נבוכות (ונבוכים!): איך לבחור, איך להשתמש, ממה כדאי להימנע וכמה טיפים שימושיים מאיתנו. שנתחיל?

מה המטרה?
לשימוש בדילדו ישנן מטרות רבות.
רובנו נתפוס אותם כאביזר שייעודו עונג, אך למעשה הם יכולים גם למלא תפקידים רבים נוספים: ניתן למנף את השימוש בהם כאביזר פסיכולוגי בגירוי ובמשחקי מין. הם יכולים לשמש למראה "החבילה" בתוך התחתון כהשלמת הזהות המגדרית החדשה לטראנס FEMALE TO MALE. לעיתים יעשה בהם שימוש למטרה רפואית, למשל כחלק מטיפול בוגיניסמוס (התכווצות בלתי רצונית ומתמשכת של שריר פתח הנרתיק, המלווה בכאב וקושי בחדירה), או בוסטיבוליטיס (דלקת מבוא העריה, רגישות יתר עצבית באזור המקיף את פתחי הנרתיק והשופכה, מלווה כאב מוגבר בעת מגע בעור או חדירה). הם אף הכרחיים לשמירה על דפנות הנרתיק החדש אחרי ניתוח לשינוי מין מגוף זכרי לגוף נקבי MALE TO FEMALE.

כשאת אומרת דילדו, למה את מתכוונת?
ישנם סוגים רבים ושונים של דילדואים. הם מיוצרים מחומרי גלם שונים ומעוצבים בצורות וגדלים שונים. לא תמיד הם נראים, או אפילו מרגישים, כמו איבר מין זכרי.
דילדואים יכולים להיות מעוצבים עם זווית וצלעות חיכוך לאורכם או בקצה על מנת לספק גירוי פנימי לנקודת ה- G, הערמונית או חלקים אחרים של הנרתיק או הרקטום.
ניתן למצוא דגמים ריאליסטיים למדי כמו פין עם אשכים, ורידים ואף שערות או יכולת להשפריץ. ישנם דגמים שעוצבו מתבנית שנוצרה בהתאם לפין של כוכב פורנו, ישנם כאלו חלקים ומאורכים לחדירה קלה, ישנם דגמים סוריאליסטים בדמות חיות או אברי חיות, כאלו בצורת יד מוארכת לפיסטינג (חדירת כף יד שלמה לתוך הרקטום) ויש אף כאלו בצורת אברי מין חייזריים, אם בא לך להתיידד עם צורות חיים אחרות.

מה אני עושה עם זה?
השימושים בדילדואים הם מגוונים (ומענגים!). אפשר להכניס אותם לפה, לנרתיק או לפי הטבעת.
את הדילדואים המצוידים בבסיס רחב ניתן לחגור ברתמה וליהנות מסקס מטריף בין שתי בנות זוג, בין זוג אשה וגבר בו האשה חודרת אנאלית לבן הזוג, או על ידי בן הזוג- כאשר הוא מבצע חדירה כפולה לבת הזוג ועוד.
ישנם דילדואים כפולים המיועדים לשימוש של 2  פרטנרים.ות בו-זמנית, הנקראים דילדו דו צדדי או דילדו חדירה כפולה. עבור חלקם אין צורך בשימוש ברתמה וישנם כאלו שתזדקקו לתמיכה של רתמה בכדי להשתמש בהם. תוכלו למצוא בקלות גם דילדואים רוטטים, דילדואים עם בסיס יניקה להדבקה למשטחים חלקים ועוד.

דילדו וויברטור: מה ההבדל?
דילדו וויברטור הם שניהם צעצועי מין, ואכן, בימינו, יש כמות לא מבוטלת של חפיפה בין הפונקציות שלהם. ההבדל הגדול ביותר הוא שרוב הדילדואים אינם מצוידים במנגנון רטט.

מה, הוא יותר טוב ממני במיטה?!
ישנם א.נשים שמתעוררות בהם תחושות של דאגה וחשש כאשר בן או בת הזוג שלהם רוצה להשתמש בדילדו: בן או בת הזוג לא מרוצה ממני מינית? הדילדו יחליף אותי בסיפוק המיני?

חשוב שתדעו! מחקרים על השימוש באביזרי מין מצאו שהשימוש בהם יכול לסייע בשיפור והעמקת יחסים מיניים בין זוגות מחויבים. במערכות יחסים המבוססות על ידי תקשורת פתוחה, צעצועי מין עשויים לשפר חוויות מיניות ואינטימיות.

צעדים ראשונים: כיצד לנסות דילדו בבטחה?

אם זהו הדילדו הראשון שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי שתהיה לך חוויה בטוחה ונוחה:

  • אלא אם כן יש לך העדפה להיקף רחב, כדאי להתחיל בקטן ולהתקדם בהדרגה.
  • כדאי לבחור דילדו העשוי מחומרים שאינם נקבוביים, כמו סיליקון, זכוכית או מתכת אל חלד. אלו הם חומרים בטיחותיים לגוף.
  • על מנת להקל על החדירה- כדאי להשתמש בהרבה חומר סיכה. רוצה לדעת באיזה חומר סיכה לבחור? זה הזמן לקפוץ לטיפ מס' 4 בסעיף הבא!
  • אם את.ה חווה תחושת אי- נוחות בזמן השימוש בדילדו, כדאי לעצור. ייתכן שנדרש לך יותר חומר סיכה או דילדו בגודל קטן יותר.

7 בום! שבעה טיפים מנצחים לשימוש בדילדו

  1. ניקיון | דילדו הוא אביזר שחשוב מאוד לנקות, בהתאם להוראות היצרן. שטפו את הדילדו לאחר כל שימוש. חלק מהדילדואים ניתנים להרתחה, בעוד שאחרים ניתן לנקות במים וסבון או בחומר ניקוי מיוחד לצעצועי מין. אם נעשה שימוש בדילדו עם מספר בני או בנות זוג או שהדילדו עשוי מחומר נקבובי - שימו קונדום על הדילדו.
  2. אחסון | לאחר הניקיון יש לאחסן את הדילדו במקום בטוח (הרחק מהישג ידם של חיות). לא מומלץ לאחסן בשקית ניילון או מגבת המשאירה סיבי בד על הדילדו שלך. מומלץ לאחסן את הצעצוע שלך בקופסת אחסון או נרתיק FANBAG נטול סיבים.
  3. חימום | אפשר (וכדאי!) לחמם את הדילדו. אלא אם כן משחק טמפרטורה זה מה שבא לך עכשיו, דילדו חם ירגיש הכי טוב על העור שלך ויהיה רך יותר ונעים יותר בחדירה. מומלץ לבדוק את הצעות היצרן כדי לראות אם ניתן לחמם את הדילדו שלך במים רותחים / חמים (חשוב! דילדו עם מנגנון רטט אינו ניתן להרתחה ואף אינו מומלץ לחמם).
  4. חומר סיכה | כדי להפחית את החיכוך בין העור לבין הדילדו, כדאי להשתמש בחומר סיכה. יש להימנע משימוש בחומר סיכה על בסיס סיליקון עבור אביזרים העשויים מסיליקון גם הם. סיכה על בסיס מים בטוחה בדרך כלל עבור צעצועי סיליקון אך יש צורך למרוח מחדש לעתים קרובות.
    סיכה על בסיס סיליקון מחזיקה מעמד זמן רב יותר ומהווה אופציה טובה לדילדו זכוכית או מתכת אל חלד.
  5. משחק מקדים | כמו כל פעילות מינית, חווית השימוש בדילדו יכולה להיות מענגת הרבה יותר על ידי התחלה במשחק מקדים. אפשר לחכך את הדילדו המשומן עליך או על הירך הפנימית של בן או בת הזוג. אפשר ללטף קלות את פי הטבעת, הדגדגן ו/או פתח הנרתיק עם קצה הדילדו לפני שמתקדמים לחדירה מלאה לנרתיק או אנאלית לפי הטבעת.
  6. לאט ובטוח | אם חדירה היא המטרה, כדאי להתחיל בקצב איטי, במיוחד בשימוש בדילדו גדול.
  7. גיוון | כל סוג של משחק יכול לכלול דילדו, כולל אוננות או סקס עם בן/ת הזוג. זה הזמן לחקירה ויצירתיות!

 לחצו כאן לצפייה במגוון העצום והמשובח של הדילדואים שלנו

לייעוץ אודות הדילדו המתאים ספציפית לך, צוות סיסטרס זמין עבורך תמיד!

 ENJOY!



המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...