כמעט לכל אישה ישנה הפנטזיה להלביש עליה "זין", בין אם היא חווה סקס עם גברים או נשים, זו פנטזיה מאוד שכיחה, היא מאפשרת לנשים לחוות משחק ועונג שלא נחשב טבעי, וכל מי שקצת פתוחה, סקרנית ומחוברת לגוף ולמיניות שלה יכולה לחוות שיאים גבוהים במלא אופציות חדשות עם סטרפאון.

מה זה בכלל סטרפאון?

סטרפאון הכוונה לרצועות שמתלבשות על האגן ואיתן אנו יכולות לחבר או לרתום דילדו לגוף. בעברית אנחנו קוראות לזה רתמה.

 

גם לסביות על אף שרבות מהן אינן אוהבות את האיבר הזכרי, ולא מקיימות יחסי מין עם גברים היו רוצות להרגיש איך זה להיות עם "איבר מין זכרי" ולחדור לפרטנרית שלהן. זה מעורר אסוציאציות, משחקי תפקידים, משחקי שליטה וכוח.
סקס עם סטרפאון מאפשר חיבור מאוד קרוב פיזית וריגשית ומוסיף תחושה של הרפתקה חדשה והגעה לשיאי עונג נוספים. אחוז גדול מנשים שחוות סקס עם נשים מחזיקות בפנטזיה של לגמור ביחד בעזרת סטרפאון. זה נראה להן יותר ישים. לא שאנחנו לא מסכימות שזה אפשרי, אבל לפעמים המשקל שאנו מייחסות לאקט כמשהו שאמור להביא אותנו לגמור יחד גורע מהאותנטיות של האקט, מהחוויה ומהכיף . לגמור ביחד יכול להיות באמת חוויה מטריפה אבל אפשר לגמור ביחד גם בדרכים אחרות וגם המרדף אחרי הלגמור ביחד גורם לציפייה גדולה שיכולה לתסכל אם לא נצליח. לפעמים זה מהנה שאחת משקיעה בשנייה ואז מתחלפות וכל אחת מבצעת את 2 הפעולות, פעם נחדרת ופעם חודרת…

 

כמובן שאנחנו מכלילות ויש נשים לסביות שזה דווקא מוריד להן ולא היו רוצות שום סממן גברי/סטרייטי בחדר המיטות, אבל כל אחת בוחנת את הרצונות שלה ויש היום מגוון רחב של דילדואים שאינם נראים מאיימים ואפשרויות למשחקי עונג אחרים.

רוב הלסביות או הנשים שמקיימות יחסי מין עם נשים רוצות להתנסות בין אם להלביש עליהן רתמה/סטרפאון לבין שיחדרו אליהן עם סטרפאון.

 

בחדר המיטות של זוג סטרייטי יש פנטזיות דומות, נשים רבות רוצות לחדור לבן זוגם אנאלית מאותן סיבות של להרגיש איך זה להיות עם "זין", להרגיש תחושת שליטה, להיות זו שחודרת ולא הנחדרת. גם לא מעט גברים מצידם ישמחו לראות את האישה שלהן שולטת על האקט, חודרת אליהם אנאלית ( חדירה אנאלית יכולה להיות מאוד מהנה אם חווים אותה נכון, לגברים ולנשים כאחד.)
מעבר לשליטה ולהוספת הצעצועים, כשמנסים שימוש ברתמה ודילדו יש התרגשות וגם חששות סביב זה, הרי זו לא תנועת אגן טבעית של נשים ולעיתים לוקח קצת זמן לתרגל את הפעולה של שימוש ברתמה ודילדו בתנוחות שונות.

 

אז מה עושים? פשוט מנסים, חוקרים, מתקשרים ורואים מה טוב לשני בני הזוג. אנו ממליצות להתאמן על תנועות האגן ולחזק את שרירי הישבן, הירכיים והבטן.

כל אישה יכולה להשתמש בסטרפאון, ויש גם סטרפאונים לגברים…

בעבר השתמשו במונח סטרפאון לתיאור ערכת רתמה ודילדו שמגיעים ביחד, זה מה שיצרו תחילה והיה פופולרי, רתמה שאליה צמוד דילדו (דמוי איבר מין זכרי ללא רטט); אך היום יש מגוון מאוד רחב של רתמות ודילדואים שונים וכל אחת יכולה ליצור לעצמה סט או סטים שונים ולהחליף את הרתמה או הדילדו כשרוצים.סטראפון עם דילדו

  אז איך בעצם נדע במה לבחור?

נתחיל ברתמה ונעבור לסקור את הדילדואים בהמשך.

 

נבדיל תחילה בין רתמה מרצועות לבין תחתוני רתמה.
רתמה מרצועות עשויה מרצועות מבד בדומה לבד שעשויות ממנו הרצועות של תיקי הגב המוכרים. במרכזה יש טבעת סיליקון שנקראת O רינג, אליה מתחברת עם שני תיקתקים רצועה שמקיפה את האגן ועוד 2 רצועות שאוחזות סביב לירכיים ולטבעת ה- O רינג גם. את הטבעת לרוב ניתן להחליף לגודל אחר בהתאם לגודל הדילדו שנבחר על מנת שהדילדו ישב יציב. הרצועות ניתנות לכוונון לפי גודל האגן והירכיים של כל אחת ורובן מתאימות לכל המידות. יש כאלה שבאות עם גב תמיכה מאחורי הטבעת כדי שהדילדו ישב עליו וישמש כחוצץ בין בסיס הדילדו לעצם הערווה או הבטן התחתונה.
יש שהדילדו יושב ישירות על הגוף, הגב תמיכה יכול להיות מבד קטיפה, מדמוי עור, מויניל ועוד חומרים וכל אחת בוחרת מה שמרגיש לה נעים, נכון ויציב. ולפעמים גם בוחרות לפי היופי והצבע:)

 

 בדר"כ ניתן להסכים שיותר נעים עם התמיכה כך שיש חוצץ בין הגוף לדילדו ואז יש פחות לחץ על עצם הערווה.

 

רתמה לדילדו על אישה

 

מזה שנים רבות שאנחנו מחזיקות מותג בשם רודיאו, מותג שכל הזמן מחדש דגמים של רתמות ולטעמנו הן הכי נוחות ויציבות. לרודיאו סוגים רבים של תחתוני רתמה איכותיים. ישנם כאלה עם גזרה נמוכה ויש עם גזרה גבוהה.

 

בגזרה נמוכה קל יותר להשתמש בדילדו דו כיווני, כך שצד אחד הקטן יותר נכנס לנרתיק של מי שחודרת והצד השני הגדול יותר נכנס לנרתיק של הפרטנר.ית או אנאלי לאישה או לגבר. קיימים תחתונים עם 2 טבעות לשימוש של 2 דילדואים במקביל או כדי למקם את הדילדו גבוה או נמוך לבחירתכן. וכמובן מגוון גדול של עיצובים מדליקים, יש כאלה שיש להם פתח למטה בתחתון כך שהנרתיק של מי שמלבישה עליה חשוף לחדירה או מגע, יש עם תחרה או בלי ועוד…

 

 

לתחתוני רתמה ולרודאו בפרט יש הרבה יתרונות, למשל אפשר ללבוש כתחתון ולהסתובב איתם נניח לפני האקט המיני ואז את כבר מוכנה.... הלבישה של התחתון פשוטה מאוד והדילדו נכנס מהצד הפנימי החוצה, רצוי לשים את הדילדו קודם ואז להלביש ביחד.
תחתוני רתמה ולרודאואת הרתמה מרצועות בד קצת יותר מורכב ללבוש לפחות בפעמים הראשונות, ולעיתים זה מסרבל ומקשה על הספונטניות.

 

מה כדאי לשאול את עצמנו וחשוב לדעת לפני שבוחרים רתמה מעבר ליציבות, נוחות, יופי והרגשה אישית?

למי הדילדו אמור להיחדר? מה הניסיון שלה/שלו מבחינת גודל? אם נרצה דילדו למתחיל או מתחילה נרצה קטן מידות ולכן נצטרך להתאים רתמה שתהיה יציבה יותר לדילדו קטן. אם יש לנו כבר ניסיון או שרוצות דילדו גדול, נבחר רתמה יותר יציבה עם טבעת גדולה, דילדו גדול יותר משמע משקל גדול יותר וחשוב להתאים רתמה שתהיה יציבה. תחתוני רתמה למעשה הם דומים לתחתונים רגילים אך עשויים מבד מאוד עמיד לרוב בד כפול עם תפרים כפולים ועם גומי חזק שיכול להחזיק דילדואים גדולים ועדיין להיות מאוד נוחים על הגוף.  בד של תחתון העשוי מכותנה או בדים נעימים אחרים מרגיש אחרת מרצועות בד קשיח של רתמה מרצועות.

טעימה מהמוצרים שלנו

איך בוחרים דילדו?
היום הדילדואים הקיימים מרביתם עשויים סיליקון, הסיליקון לרוב מרגיש קצת קשיח אך הוא בריאותי, הגייני, נעים ואיכותי, כזה שנרצה להחדיר לגוף שלנו או של הפרטנר.ית. בעבר השתמשו בדילדואים מחומרים רכים יותר אך הם היו עשויים מחומרי גלם לא בריאים ואסורים לשימוש, ואף הם אינם אטומים כמו סיליקון ועל כן נוזלים, הפרשות, אבק וכד' חודרים לפני השטח ולא ניתן לנקות אותם לחלוטין אף פעם. אם בכל זאת תרצו דילדו מגומי או ג'לי מומלץ להלביש עליו קונדום. 

אז אמרנו שסיליקון זה החומר הכי טוב לגוף אבל כל חברה או מפעל מייצרים סיליקון אחר, יש חברות פרימיום שהסיליקון שלהם ברמה הכי גבוהה מ100% סיליקון רפואי ויש דילדואים המיוצרים מסיליקונים שונים שמרגישים אחרת במרקם וברמת הגמישות. אנחנו דואגות להביא את המותגים הטובים ביותר, וכאשר כל חברה מייצרת מסיליקון שונה - ממש כדאי ומומלץ לבוא לבקר בחנות ולהרגיש את סוגי הסיליקונים של החברות השונות. 

 

גם את חברת ויקסן הבאנו לארץ לפני הרבה שנים, כי אנחנו חושבות שאלה הדילדואים הכי שווים שיש עד כה. ויקסן מייצרת דידלואים בעבודת יד תרתי משמע  :) במפעל קטן בארה"ב לפי הזמנה מיוחדת מראש, יש להם 2 סוגי סיליקון - אחד שהשכבה הפנימית עשויה מסיליקון קשיח ובחוץ שכבה רכה שמרגישה כמו עור אמיתי... אמיתי... והשני סיליקון רגיל ונעים מאוד. בהרבה גדלים, צבעים, ריאליסטים או פחות וכולם מותאמים לרוב הרתמות.  מעבר לחברת ויקסן יש חברות רבות שמייצרות מסיליקון איכותי כגון חברת פאן פקטורי הגרמנית שאנו מייבאות ממנה כבר 20 שנים , דילדואים מאוד איכותיים, מעט יותר קשיחים מויקסן. כל דילדו מסיליקון שאינו מכיל מנגנון רטט פנימי – ניתן להשקיע במים רותחים לכמה רגעים לפני השימוש והדילדו יעשה גמיש מאד, רך יותר ונעים למגע.

דילדו

מעבר לדילדואים הרגילים, יש את הדילדואים הדו כיווניים אשר מאפשרים ל-2 הפרטנריות/פרטנרים חדירה בזמן האקט. אפשר שזו שחודרת מחזיקה רק על ידי שרירי רצפת האגן ואפשר להשתמש עם רתמה על מנת להחזיק את הדילדו כך שיהיה יציב ונוח ולא יברח החוצה בפישוק או תנוחות מסוימות. דילדואים כפולים יש בגדלים וצורות שונות, וגם כאלה עם רטט..

 

דילדו דו כיווני

מה זה דילדו רוטט? דילדו עם רטט הוא בעצם דילדו (דמוי איבר מין זכרי) שיש בתוכו ויברטור Bullet קטן , לרוב הרטט לא מאוד עוצמתי ולא ממוקד אך יש כאלה שהרטט מוסיף להן ויש שמעדיפות להתרכז באקט של החדירה שהוא גם ככה קצת מורכב ולא להוסיף רטט ופונקציות שלעיתים מוסיפות מורכבות וקושי. למשל אם זו שמחזיקה את הדילדו עליה, תתגרה מרטט על הדגדגן או בחדירה היא יכולה להגיע לאורגזמה בזמן אקט החדירה לאחרת או לגבר אנאלי ואז השרירים יהיו רפויים לאחר שתגמור ותתקשה להמשיך לתפקד ולהחזיק את הדילדו יציב. ואם הוא לא נתמך ברתמה הוא יכול לברוח החוצה.

 

בכל מקרה אם משתמשות בדילדו דו כיווני על ידי החזקה עם שרירי רצפת האגן צריך לדעת שלכל אחת רמת השרירים שלה שונה ויש כאלה שיצליחו לאחוז את הדילדו בנוחות ובקלות ויש שקצת יתקשו ויצטרכו אימון :) או רק תנוחות מסוימות.

אנחנו תמיד תמיד ממליצות בכל שימוש של צעצועי מין להשתמש בחומר סיכה אז במקרה הזה של חדירה עם סטרפאון רצוי להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים בייחוד אם אתן משתמשות בדילדו מסיליקון (לא מומלץ חומר סיכה סיליקון על מוצר מסיליקון) זה מקל בכל אקט על חדירה וגם מוסיף רטיבות ובמיוחד אם מחדירים צעצועי מין, כי לעיתים יש פחות רטיבות טבעית וזה מקל על החדירה. אך גם לא יותר מדי, במיוחד בדו כיווניים כדי שלא יברח החוצה.

 

בכתבה הבאה נפרט על תנוחות מומלצות ומגוונות עם סטרפאון, איזה דילדו מתאים לכל רתמה ועוד...
לכל שאלה וייעוץ – מוזמנות/ים לפנות אלינו ונשמח לעזור ולפשט את העניין ולהעניק לכן/ם חוויה מדהימה.

 

 

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...