מהו משחק טמפרטורה?

משחק טמפרטורה הוא סוג של משחק תחושה הכולל שימוש בווריאציה של טמפרטורות חמות וקרות על מנת לעורר את הגוף ולהגביר את ההנאה במהלך משחק מיני ו / או סקס. צורת משחק זו יכולה לנוע בין עדין מאוד, ונילה, אינטנסיבי וסאדו-מזוכיסטי. אופי המשחק תלוי במה שאתן מעוניינות לחקור.

תרצי להרגיש דומיננטית או כנועה באמצעות חילופי כוח? משחקי טמפרטורה הם גם זרז שעוזר להחיות את הפנטזיות האלה. החל מקוביות קרח, דרך שמנים מחממים ומשחקי שעווה ועד אמבטיות קרות, יש כל כך הרבה אפשרויות לדחוף איתן את גבולות הגוף להגשמת חלומותיכן.

סיכונים ושיקולים

אם כבר מדברות על גבולות הגוף, ישנם מספר אלמנטים שיש לקחת בחשבון לפני צלילה לתוך משחק טמפרטורה. הסיכונים כוללים כוויות, התעלפות, חוסר תחושה ותגובות אחרות לחום או קור מוגזמים. אז לפני שאתן קופצות לכל אחת מהפעילויות המתוארות להלן, הקפידו לנהל שיחה מקדימה עם האדם איתו אתן משחקות על גופו ועל הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך.

לכל אחד יש סף שונה לתחושות חמות וקרות. אנשים מסוימים יכולים להתמודד עם טמפרטורות בגובה הסאונה לפרקי זמן ארוכים יותר, בעוד שאחרים עשויים להתעלף מאותה חשיפה. אל תתייחסו לכל אדם אותו דבר כשמדובר במשחק טמפרטורה.

מין אוראלי

אם אתן מחפשות דרך קלה וזמינה להתחיל לחקור משחקי טמפרטורה, נסו להתחיל עם נשיפת אוויר חם וקריר על איברי המין. זה יכול להגביר את הרגישות והעוררות במהלך מין אוראלי. צרו את השפתיים שלכן לעיגול קטן כדי לנשוף אוויר קריר ופתחו את הפה לרווחה כאילו אתם מערפלים זכוכית כדי לנשוף אוויר חם. אם בן/ת הזוג שלך נאנחים מעונג, אז אתן עושות משהו נכון!

וודאי כבר שמעת על טריק קוביית הקרח בפה למתן מציצות או כיווץ פטמות.. למה לעצור שם, כשאפשר לשלב גם חום במין אוראלי? תחושות קרירות יכולות להרגיש נהדר, אבל אם קוביית קרח נמצאת שם למטה במשך זמן רב מדי, המקום עלול להירדם, מה שמקשה על הנאה מגירוי אם לא יכולים להרגיש שום דבר. נסי לקחת לגימה גדולה של משקה חם כמו תה כדי לחמם את הפה שלך לפני שאת יורדת לפרטנר/ית שלך. ודאי שהתה או המשקה אינם חמים מדי כדי לא לשרוף את הלשון שלך או את החלקים הרגישים של המאהב שלך.

דוגמה לנוזל עיסוי מתחמם ומתלקק בטעמים: ID 3SOME דובדבן פראי – Sisters



חימום וקירור שמנים וחומרי סיכה

ישנם שמני עיסוי וחומרי סיכה היוצרים אפקט חימום, הם מכילים בדרך כלל מרכיבים כמו קינמון, זנגביל או קפסאיצין, אשר ממריצים את קצות העצבים ומגבירים את זרימת הדם לאזור, וכתוצאה מכך תחושת התחממות. הם נועדו ליצור חום בחיכוך עם העור או הריריות או בנשיפה על האזור המעוסה. החום יכול להעצים את החוויה החושית, להגביר את העוררות, להרפות שרירים ואולי אף להפוך את החדירה לנוחה יותר.

שמני עיסוי או חומרי סיכה מקררים או מדגדגים - מכילים בדרך כלל מרכיבים כמו מנטול, אקליפטוס או מנטה, אשר יוצרים אפקט קירור על ידי גירוי קולטנים עצביים וכיווץ כלי הדם באזור. הקרירות יכולה להפחית דלקת, להרגיע גירויים וליצור תחושה מרעננת ומרעננת, שעשויה להיות מהנה במזג אוויר חם.
הנה דוגמה לנוזל סיכה מתחמם: ID מתחמם – Sisters

משחק שעווה

שיטת המשחק עם שעווה היא טפטוף שעווה/ נוזל עיסוי חם מנר על גוף הפרטנר/ית על מנת להכניס תחושות חמות וגרוי קצות העצבים לפני או במהלך יחסי מין ו / או קינק. עם זאת, לא כל הנרות בטוחים למשחק שעווה – נרות סויה ופרפין נמסים בטמפרטורה נמוכה יותר שלא תישרף, בעוד שנרות רבים שנקנו בחנויות גנריות יבערו בטמפרטורות גבוהות שמזיקות לעור.
בנרות שנמסים לשמן עיסוי חם מומלץ לכבות תחילה את הלהבה לאחר שנוצרה שלולית מומסת בכלי הקיבול. החזיקו את הנר רחוק יותר מהעור ולאט לאט התחילו להטות את הנר כדי ליצור טפטוף. ככל שהנר מרוחק יותר מהעור, כך יש לשעווה יותר זמן להתקרר לפני שהיא באה במגע עם העור. תוכלו לענג במסאז' מפנק וחם מייד לאחר הטפטוף. מגע הידיים המלטפות עם החום יוצרים חיבור רגשי ומשרים נינוחות. אם את מודאגת לגבי שיער הגוף של הפרטנר שלך: נסי למרוח תחילה מעט שמן עיסוי על העור מראש. זה ייצור חוצץ בין השיער לשעווה על מנת להפוך את תהליך ההסרה להרבה יותר קל. שמני העיסוי אינם מומלצים לשימוש אינטימי פנימי אלא רק באופן חיצוני.
הנה נר עיסוי במגוון ריחות שיוכל להכניס אתכן לאווירה ולחמם את העיניינים:

צעצועי פלדה, זכוכית וקריסטל

מוכנות להעלות את רמת הריגוש וההרפתקנות? ישנם צעצועים רבים שבטוחים לשימוש עם משחק טמפרטורה כל עוד הם החומר הנכון. צעצועי מתכת אל חלד וזכוכית ניתן לשים במקרר, מקפיא, או קערת קרח. לחלופין, ניתן לשים את הצעצוע תחת מים חמים למשך מספר שניות או לעטוף אותו בכרית חימום עד שיהיה נעים וחם. בכל אחת מהטמפרטורות הקפידו לגעת בו תחילה כדי לבדוק את מידת הטמפ' ולאחר מכן הכניסו אותו לאט פנימה עם נוזל סיכה. הריריות הפנימיות שלנו רגישות מאוד לטמפרטורה, אשר יכולה לשמש לטובתנו.

הנה הצעצועים האהובים עלינו למשחקי טמפרטורה:

MINI METAL PLUG – Sisters

GLASS PLUG NO 26 – Sisters

YONI EGG SET PURE AMETHYST - ביצי יוני – Sisters

 

חשיפה לאלמנטים קיצוניים

לבסוף, הצורה הקיצונית ביותר של משחק טמפרטורה היא חשיפה לחום או קור קיצוניים. זה מיועד לקינקסטרים המתקדמים יותר שנהנים במיוחד מדינמיקת כוח עם המשחק שלהם.

טבילה כפויה בתוך אמבט מי קרח או מקלחת קרה יכולה להיות סדיסטית מאוד וגם ממריצה מאוד. החוויה יכולה לשחרר אנדורפינים שיוצרים מצב טבעי של אופוריה. מצד שני, זה לא בטוח או מומלץ לנסות את זה עם צלילה חמה או מקלחות רותחות כי זה יכול לצרוב את עור הגוף, ויכול לגרום לכוויות.

בהתאם לעונה ולמזג האוויר, תוכלו לשלב את המשחק שלכן גם בחוץ! כסוג של ענישה, נסו להכריח פרטנר/ית כנוע/ה לצאת אל הקור במעט בגדים או רק עם מעיל ארוך כאשר אינם לובשים דבר מתחת. שחקו עם כוח ושליטה על ידי הוראה למישהו/יא ללבוש לטקס או עור בחוץ בחום עד שהם נעשים כל כך חמים ומיוזעים שהם מתחננים לרחמים.

לשחק על הצד הבטוח

במקרה של כוויות קלות (משעווה, אש, צעצועים חמים וכו '), השתמשו בקומפרסים קרים, חבילות קרח, אלוורה וג'ל להקלה על כוויות כדי להקל על הכאב. במקרים של חוסר תחושה (מקרח, צעצועים קרים, צלילה באמבט מי קרח וכו'), השתמשו בשמיכות, כריות חימום ועיסוי עדין כדי להזרים את זרימת הדם ולווסת את טמפרטורת הגוף. זכרו כי הגוף סתגלן ולעתים רבות יכול לווסת טמפ' בכוחות עצמו, אז לא להיכנס לפאניקה כאשר המשחק שלך מתחמם מהר מדי או מתקרר יותר מדי.

טיפול לאחר מכן הוא לא רק פיזי, אלא גם נפשי ורגשי. בדקו אחד/ת עם השני/ה מיד אחרי שאתם משחקים וגם בימים שלאחר מכן. את יכולה לשאול שאלות מנחות כגון: איך זה היה בשבילך? ממה נהנית? היה משהו שלא נהנית ממנו? האם יש עוד משהו שאת/ה רוצה לשתף על החוויה שלך? שיחות פתוחות וכנות יעזרו לכל המעורבים להרגיש מטופלים ונתמכים.

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...