11 טיפים לשמירה על ויברטורים:

כיום רוב הויברטורים נטענים ע"י USB שזה מעולה. גם שומר על איכות הסביבה, גם חוסך את עניין רכישת הסוללות (לפעמים זה נשמע זניח אבל לאורך זמן זה חסכון של מאות שקלים ואף יותר) כמו כן צעצועים נטענים מצוידים במנועים חזקים יותר ולכן הרטט חזק יותר ועמידות המוצרים גבוהה יותר לאורך זמן. 
אך חשוב לדעת כיצד לשמור עליהם לאורך זמן.

טיפ מספר 1

לכל צעצוע יש כבל הטענה ייחודי לו ושונה מויברטורים אחרים. לעיתים אם יש לנו הרבה מוצרים חשמליים קטנים בבית ואנו לא יודעות מה שייך למה, זה יוצר בלבול ולעיתים הכבל הולך לאיבוד או שמנסות להטעין עם כבל לא נכון שיכול להזיק ולקלקל את המוצר לכן טיפ מספר אחד - להדביק מדבקה קטנה על הכבל עם שם המוצר. יש חברות בודדות שרושמות על הכבל את השם, ויש חברות בודדות שלכל הליין שלהן יש את אותו הכבל כדוגמת חברת פאן פקטורי; אך רוב החברות מייצרות לכל מוצר כבל אחר..יש לשים לב להחדיר את פין ההטענה בצורה ישרה בחור המיועד בויברטור. אם את לא בטוחה שזה המקום, במקום לנסות בכוח ואולי להזיק, בדקי בעלון המצורף, בציור על האריזה או בדף המוצר באתר האינטרנט או כתבי /התקשרי לשירות הלקוחות.

טיפ מספר 2
לויברטור נטען יש סוללת ליתיום פנימית שאותה יש להטעין לעיתים תכופות, בדיוק כמו כל מכשיר נטען אחר לדוגמא טלפון נייד. את הטלפון אנו נוהגות להטעין כל יום כי הוא בשימוש תכוף אך ויברטורים לעיתים נשכחים במגירה מספר חודשים ואז בעצם הסוללה הפנימית פורקת את עצמה והצעצוע שוכב זמן רב עם סוללה מרוקנת. ואז כשאנו רוצות להשתמש בו שוב ולהטעין  אותו - הוא כבר לא נטען. אז טיפ מספר 2 וחשוב ביותר - להטעין את הצעצוע לפני שמאחסנים אותו, אם אינכן יודעות מתי השימוש הבא - כדאי להטעין במלואו ואם עוברים 3 חודשים ואינכן משתמשות (שזה די חבל ;)) אז צריך להוציא אותו ולהטעין טעינה מלאה גם אם אינכן מעוניינות להשתמש בו באותה העת. אולי זה גם יעשה חשק כבר להשתמש בו אבל בכל מקרה יש להטעין כל 3 חודשים אם אינו בשימוש וכך לא ישבוק חיים. יחד עם זאת, לא מומלץ להשאיר את הויברטור מחובר לכבל ההטענה ולחשמל לאורך שעות וימים. יש ויברטורים שעלולים לסבול מטעינת יתר וכמו כן, מחזורי הטעינה מוגדרים מראש בכמות מסוימת שהגדיר היצרן, בצורה זו אתן "מבזבזות" את אורך חיי הויברטור.

טיפ מספר 3
לחלקכן הוא טריוויאלי אך חשוב לציין כי לפני השימוש הראשון יש להטעין את הויברטור טעינה מלאה! לרוב צעצועי המין הנטענים יש נורית חיווי מהבהבת בזמן טעינה, יש להמתין עד שההטענה תסתיים במלואה, זה יכול לקחת כמה שעות, תלוי ברמת הטעינה עמה המוצר יצא את המפעל ובסוג המוצר. בכל מקרה יש להטעין עד אשר נורית החיווי מפסיקה להבהב.
לא ניתן להפעיל ויברטור אשר נמצא מחובר לכבל הטעינה. יש לסיים להטעין ואז לנתק ולהפעיל.

טיפ מספר 4
חשוב ביותר! - ויברטורים הם מוצרים אלקטרוניים קטנים עם חלקים קטנים ומנועים קטנים ורגישים,
לכן יש להשתמש בהם באופן רצוף עד 20 דק ואז מומלץ לתת להם להתקרר קצת..

אם מתכננות פעילות מינית ארוכה עם עצמכן או עם פרטנר כדאי מראש להצטייד עם כמה צעצועים... 

טיפ מספר  5
אם יש לויברטור כפתור נעילה לנסיעות, מומלץ להשתמש בו גם אם הוא רק שוכב במגירה, כדי שלא יילחץ בטעות ויפעל ללא צורך. אם אתן טסות לחו"ל (כרגע אולי פחות רלוונטי) חשוב במיוחד לדאוג שלא יופעל בטעות בטיסה, יעבוד שעות ויתקלקל.

טיפ מספר  6 
ניקוי הויברטורים – הדרך הכי טובה לנקות את הויברטור שלך היא לשטוף במים וסבון רגיל, לא אלכוהול, לא סבון עם כל מיני ריחות ומרכיבים לא ידועים שיכולים לפגוע במרקם הויברטור. פשוט אחרי השימוש לשטוף במים וסבון רגיל ולייבש לפני האחסון.

טיפ מספר 7
אם הויברטור שלכן עשוי מחומר נקבובי כדוגמת, גומי, ג'לי, סייבר סקין, דמוי סיליקון וכד', חומרים אלה סופגים לכלוך והפרשות ואף פעם לא ניתן לנקות אותם לחלוטין, לכן יש להשתמש בקונדום. ומכאן ההמלצה תמיד לקנות צעצוע מסיליקון, כי הוא אטום, היגייני, היפואלרגני, נעים למגע, שומר על חום הגוף ועמיד לאורך זמן. גם לסיליקון יש רמות ודרגות של איכות, ורצוי לקנות מותגים ידועים באמינותם ובטיב המוצרים  – כי חשוב מה אתן מכניסות לגוף שלכן!
במיוחד נשים רגישות המפתחות פטריות ודלקות באופן קבוע, דאגו לא להכניס לגוף חומרי גלם שאינם מתאימים לכן. 

טיפ מספר 8
חשוב לדעת אם הויברטור עמיד לשימוש במים. יש ויברטורים שרשום עליהם  WATER PROOF הכוונה היא שאפשר להשתמש באמבטיה, ג'קוזי, במקלחת או לשטוף אותו בכיור ללא חשש כי מים לא יחדרו אליו. (יחד עם זאת, אין לחשוף בשום אופן לטמפ' גבוהה). אך אם רשום SPLASH PROOF הכוונה שהוא עמיד להתזה של מים, אפשר לשטוף אותו מתחת לברז אך לא את החלק של ההטענה או בית הסוללות ובשום אופן לא להיכנס איתו למקלחת או לאמבטיה.

אם הויברטור עמיד במים והוא עובד עם סוללות יש לוודא את קיומה של טבעת הגומי מסביב לבית הסוללות ששומרת שמים לא ייכנסו. יש לבדוק מדי פעם שהטבעת במקומה, לא נקרעה ולא נשחקה.
ויברטורים שאינם עמידים כלל למים יש לנקות עם מגבונים לחים או עם מטלית לחה ולהיזהר ששום טיפת מים לא תחדור לויברטור.

טיפ מספר 9
תתייחסנה לויברטור שלכן בעדינות ובאהבה; ככל שתתייחסנה אליו יותר בכבוד הראוי לו כך הוא ישמש אתכן לטווח רחוק יותר, הכוונה היא כמו שאתן דואגות לטלפון הנייד שלכן, שלא יישרט, שלא ייפול על הרצפה, כך תדאגו לויברטור שלכן. אל תקפלי את כבל ההטענה, אל תימשכי את הכבל מהמתאם או מהמחשב בחוזקה, כשמושכים חזק או מעקמים את הכבל אז הוא נקרע בפנים ועם הזמן לא יטעין טוב.

אם הויברטור עובד על סוללות ויש לו מכסה או בית סוללה, יש לפתוח ולסגור בעדינות כמו שאת משתמשת במוצרים אחרים כדי לשמור עליהם, כנ"ל לגבי כפתורי הלחיצה, יש ללחוץ בעדינות ולא עם הציפורניים שיכולות לגרום לקרע בכפתור או בסיליקון ולא ניתן יהיה להפעיל אחר כך. גם לא לכופף את הויברטור בכוח, לכל ויברטור יש עיצוב, מבנה ושימוש אחר. אל תנסי בחוזקה לרווח בין החלק של הגירוי החיצוני והחלק של החדירה בויברטורים כפולים בכדי לא להחדיר את הויברטור ולהשתמש רק בחלק החיצוני.. את עלולה להזיק למנוע, לקרוע את הכבל הפנימי ולהרוס את הויברטור. לכן מומלץ שיהיו כמה ויברטורים,  לכל ייעוד או שימוש אחר בהתאם גם להלך הרוח שלך באותו הזמן. אם לויברטור יש פנינים מסתובבות, אל תנסי לעצור אותן באחיזת יד, דבר שישבור את הזיזים שמניעים את סיבוב הציר המרכזי. 

טיפ מספר 10
חומר סיכה! חומר סיכה חשוב לכל אקט מיני; עוזר כשיש יובש מכל מיני סיבות ובמיוחד מסייע להחדיר ויברטורים, לדוגמא לעיתים אנו לא מגורות כשאנו משתמשות לבד בויברטור באותה רמה אם נהיה יחד עם פרטנר/ית, לכן חומר הסיכה מקל על החדירה. באקט מיני משותף הוא מוסיף לריגוש חיצוני ופנימי ולכן הוא פריט חובה ליד המיטה. במין אנאלי הוא מוצר חובה. מומלץ חומר סיכה על בסיס מים המיוצר מחומרים המתאימים לPH של הנרתיק ואיברי המין, לעומת כל מיני שמנים משחות וג'לים המיועדים למטרות אחרות - גם אם הם טבעיים, הם אינם מותאמים לph ולרוב הם שומניים ולא נספגים או נשטפים ולכן הם יכולים בקלות להיות מצע לגידול חיידקים.

טיפ  מספר 11
אם עדיין יש לך ויברטור שעובד על סוללות, יש להוציא את הסוללות לאחר השימוש כדי למנוע קורוזיה, הפעלה בטעות של הויברטור במגירה ובכך להזיק לו.

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...