1. ויברטור יניקה הוא ויברטור העובד על טכנולוגיית Air Pulse מעין תהודה של הרטט, כמו גלי קול של רטט המועברים דרך פיה מעוגלת.
  2. צעצועי יניקה נהדרים כוויברטור ראשון ומומלצים לנשים שחוות קושי להגיע לאורגזמה. הדגדגן הוא חלק משמעותי בגירוי מיני אצל נשים, הוא החלק העשיר ביותר בקצות עצבים בגוף האישה ומחקרים מראים כי לרוב הוא הדרך היחידה של נשים להביא עצמן לסיפוק מיני.
  3. לדגדגן חלקים חיצוניים אך רובו נמצא בתוך האגן. הצמדת ויברטור היניקה סביב הדגדגן והזרמת הרטט בפולסים ממוקדים – מאיצה את זרימת הדם לעבר הדגדגן והשפתיים הפנימיות וכן ברובד הפנימי יותר של הדגדגן, כך מתגברות הרגישות והתחושתיות המביאות להעצמת הריגוש המיני ולאורגזמה.
  4. אם ננסה לתאר לך מה תרגישי כאשר תצמידי את ויברטור היניקה אלייך; התחושה דומה מאד להלמות סאונד/בומים שתרגישי אם תעמדי צמוד לרמקולים בהופעה (רק מעודן יותר כן?! ), יש חברות שקוראות לזה סונאר(בדומה למכשיר הניווט בצוללות ואוניות הפועל לגילוי ע"י גלי קול). מכיוון שצעצועי יניקה לדגדגן משתמשים בפעימות אוויר, פולסים אלה מסוגלים להגיע מתחת לפני השטח של עור גופך, ולעורר יותר מאשר רק את ראש הדגדגן. בנוסף, התחושה מאד מזכירה מין אוראלי מרפרף ומי שאוהבת...תאהב מאד!
  5. העיצוב הייחודי של היונקים כולל פייה מעוגלת אותה יש למקם סביב הדגדגן שלכן ולהחזיק במקומה כדי להשיג את היניקה הרצויה. בניגוד לוויברטור רגיל המצויד במנוע רטט, אותו אתן יכולות להזיז ולמקם בזווית ובמיקום המתאים לכן בכל חלק של הגוף שבא איתו במגע פיזי.
  6. לוויברטורים יונקים אין מנגנון שאיבה פנימי. נכון, לפעולה שהם מבצעים קוראים Suction אבל אין להם מנוע של שואב אבק והם דווקא פולטים רטט ע"י אוויר ולא מכניסים.
  7. הוויברטור יונק הראשון נולד לעולם ב 2014 למפתחת הגאה, חברת Womanizer שהפתיעה את העולם בטכנולוגיה מהפכנית וזכתה לביקורות נלהבות בקרב הצרכניות. בעקבות ההצלחה המסחררת של החידוש המסעיר, יצרנים רבים החלו להפנות משאבים לפיתוח דגמים דומים מבוססים על טכנולוגיית ה Air Pulse.
    2024 Womanizer מפתיעה שוב עם NEXT בטכנולוגיית 3D, פעולת יניקה עם-3 רמות עומק גל קול, מתהודה על פני השטח לתהודה שחודרת עמוק יותר ויותר.
  8. היות ותחושת היניקה מאד צמודה וממוקדת אנו ממליצות לכן להתחיל בעוצמה החלשה ביותר ולהגביר לפי הצורך ורמת האינטנסיביות שאתן אוהבות. לנשים רגישות יותר אנו ממליצות על הדגמים להם רמת יניקה אחידה בכמה דרגות על פני דגמים עם מעט רמות יניקה מתגברות והרבה מקצבים קבועים. אם את אוהבת את תחושת החדירה במקביל לגירוי החיצוני, ישנם יונקים המשלבים ויברטור לחדירה במקביל לפעולת היניקה.
  9. ויברטור יניקה יכול להשתלב מצוין גם בשימוש זוגי, הוא מרגיש נהדר על אזורים ארוגניים נוספים כמו פטמות, אשכים, אזור העטרה בקצה הפין, פרינאום. שלבו אותו לגירוי חיצוני על הדגדגן במקביל לחדירה וגינאלית/ אנאלית ועוד. הוסיפו נוזל סיכה על בסיס מים למסאז' אינטימי, כזה שגם יצמיד ויאטום את פיית היונק, לתחושות ממוקדות של יניקה מענגת.

אם היינו אומרות לך שזה כמו לקלוט רדיו? ועד היום קלטת רק ערוץ תקשורת אחד , לא היית רוצה לקלוט תחנות נוספות? 😊

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...