המאהבות הטובות ביותר יודעות שלפני המגע הפיזי מגיעה המחשבה שסוחפת את הגוף יחד איתה. כשאומרים לאנשים את המונח "משחק מקדים", רבים מעלים בדעתם רק את המגע הפיזי ולא את המשחק המנטלי שיכול להגיע לפני כן. למרות שזה יכול להישמע מסובך, משחק מקדים מנטלי כולל מספר דברים פשוטים שניתן לעשות במהלך היום, הרבה לפני שאת נכנסת למיטה.

אז בין אם חיי המין שלך מטורפים או שאת מחפשת איך לשפר אותם, רשמנו לך 9 דרכים שבהן את יכולה לגרום ליחסי המין שלך להיות טובים יותר ולוהטים יותר. מוכנה?

  1. התחילי את היום שלך עם משהו שגורם לך להרגיש סקסית

כשזה מגיע לחיי מין נהדרים, אחת הטעויות שאנשים עושים היא לחכות עד כמה רגעים לפני המעשה בפועל כדי להיכנס לאווירה. בואי ניפרד מהדפוס הזה לשלום ונתחיל להרגיש סקסיות הרבה יותר מוקדם, במהלך היום. אחת הדרכים לעשות זאת היא לקום מהמיטה עם ההחלטה לעשות משהו שיגרום לך להרגיש סקסית. זה יכול להיות ללבוש הלבשה תחתונה סקסית מתחת לבגדי העבודה שלך, לבישת הבושם שמשגע (בצורה הטובה ביותר) את בת או בן הזוג ואפילו את הקולגות בעבודה. את יכולה לשים את השמלה האדומה, את החולצה ההיא או את גוון השפתון האהוב עלייך.

מה שלא תחליטי לעשות, תדאגי שזה גורם לך לחשוב על האפשרויות האינסופיות שיכולות לקרות בינך לבין הפרטנר.ית שלך. 

  1. קצרי את פגישות העבודה שלך

על פני השטח, זה עשוי להישמע מוזר, אבל פגישות העבודה שלנו נוטות להיות ארוכות יותר ממה שהן צריכות להיות. ומה את רוצה לעשות בסוף כל פגישה? להירגע ולחזור לעצמך. בסופו של דבר, פגישות שנגררות עוד ועוד זמן מתישות את כולם. אם תדאגי לקצר את הפגישות ל-30 דקות, וזה משהו שאפשרי לגמרי לשלוט בו, את תיאלצי אותך ואת מי שאיתך להגיע לפואנטה ולהמשיך עם סדר היום שלכם.

ואיך הטקטיקה הזו תעזור לחיי המין שלך? ובכן, את לא תרגישי כל כך סחוטה ועייפה נפשית כשתגיעי הביתה. לפעמים החיים נעשים קדחתניים ולכן, בעוד אורגזמה או שתיים נשמעות ממש נחמדות בתיאוריה, ייתכן שיהיה לך קשה להבין איך למצוא לזה זמן, אבל לפעמים 30 דקות של קוויקי קטן הרבה יותר בר ביצוע מאשר לילה שלם.

  1. חבקי את עצמך

מתי הייתה הפעם האחרונה שחיבקת את עצמך? זה אולי נשמע קצת משוגע, אבל אם תחפשי בגוגל את היתרונות שנובעים מהחיבוק העצמי תראי שהם כוללים הכל. החל משיפור ההערכה העצמית שלך ותחושת רוגע שתתפשט בגופך ועד למצב רוח טוב יותר, ואפילו חיזוק המערכת החיסונית. החלק הכיפי? את צריכה לחבק את עצמך רק ל-20 שניות כדי להנות מכל הטוב הזה.

ידוע שככל שאנחנו מרגישות יותר טוב אנו נוטות להתעניין יותר במין. אז תעשי לעצמך ולפרטנר.ית שלך טובה וחבקי את עצמך קצת. 

  1. האזיני למוזיקה סקסית

נפתח בעובדה מדעית. מוזיקה משפיעה על ההנאה והחיבור הלימבי (החלק שעוסק ברגשות ובזיכרון) במוח שלנו. למעשה, כשאת מאזינה לשיר סקסי שאת מאוד אוהבת, יש לא השפעה לא קטנה על המוח שלך וכך גם יכולה להיות לו השפעה על ההנאה המינית שלך.

חלקנו אוהבות מוזיקת B&R וחלק אחר יעדיף את ריהאנה. אז רק תבחרי את המוזיקה הסקסית שלך, זו שתכניס אותך למצב הרוח הנכון, והתחילי לשמוע אותה כמה שעות לפני כדי להיות באווירה הנכונה כשיגיע הזמן ולא רק בזמן הסקס. 

  1. הקדישי 20-30 דקות ל"החלפת הילוכים" כשתגיעי הביתה

אם את בזוגיות הכוללת מגורים משותפים או שלא, אחת העצות הטובות ביותר שיכולות להיות היא לתת לעצמך ולבן או בת הזוג שלך לפחות 20 דקות "להעביר הילוך" נפשי, ולשנות את הלך המחשבה ממה שאת צריכה לעשות בעבודה למה שאת צריכה בבית.

לפעמים אנחנו כל כך ממהרות לעשות דברים בבית ומפעילות לחץ רב עלינו ועל הפרטנר.ית שלנו – ולחץ הוא לא סקסי. לברך בנשיקה ליד הדלת ולדאוג שלכל אחת מכן יש קצת זמן של שקט יכול לחולל פלאים, ובסופו של דבר לגרום לשני הצדדים להרגיש הרבה יותר פתוחים ליצירת אינטימיות בשלב המאוחר יותר של הערב.

  1. רשמי את הצרכים המיניים הנוכחיים שלך

"אנשים משתנים ושוכחים לספר אחד לשני". המציאות היא שהאדם שאמרת לו את חלומותייך ביום שנפגשתם עומד להשתנות פעמים רבות, במגוון דרכים שונות וכך גם את. אם שניכם לא חולקים את המחשבות, הרגשות והצרכים שלכם בתקופות המשתנות קל מאוד להתרחק ואפילו להפוך לזרים במידה מסוימת.

חיי המין שלך אינם פטורים מנקודה זו. האמת היא שמה שהדליק אותך בשנות ה-20 שלך עשוי להיות שונה מאוד בשנות ה-30, ה-40 וה-50 שלך. לכן לא משנה כמה זמן את בזוגיות הזו, חשוב להעביר למי שאיתך מה הם הצרכים המיניים הנוכחיים שלך בצורה הברורה ביותר. אחת הדרכים לוודא שאת אומרת בדיוק את מה שאת רוצה היא לצלול אל תוך המחשבות שלך יום קודם, לרשום אותן ולוודא שאת מספיק ברורה מול עצמך לפני שאת מדברת עם מי שאיתך. חלק עצום ממין הוא תקשורת. ככל שאת ברורה יותר, כך ייטב.

  1. התמקדו בחיוביות הגוף

כשזה מגיע לאימוץ דימוי גוף חיובי, כולנו צריכות לתרגל את מה שאנחנו מטיפות לאחרים. בכל מקרה, אם את תמיד מעדיפה לקיים יחסי מין בחושך, מגבילה את הסקס לתנוחות מסוימות (שגורמות לך להרגיש פחות מודעת לגוף) ו/או שאתה לא זוכרת את הפעם האחרונה שבה קיימת סקס עירום לחלוטין, כדי לך למצוא דבר אחד ביום שאת אוהבת בעצמך ולזכור אותו לאורך כל היום על מנת לשפר את המחשבה שלך על עצמך.

  1. הוציאי את השעונים מחדר השינה שלך

אין ספק לגבי זה, באמת יש דבר כזה להיות עבד לשעון. רק תחשבי כמה פעמים היית בבית, נהנית מסרט או דיברת בטלפון, הסתכלת על השעון ואז סיימת כל אחת מהפעילויות בפתאומיות, רק בגלל מה שהשעון גילה לך? בצורה זו שעון או טלפון נייד בחדר השינה שלך יכול להיות האויב הסמוי שלך.

את עלולה להחליט לא לקיים יחסי מין כי השעה מאוחרת מדי, לא לרצות כי השעה מוקדמת מדי או לנסות להאיץ או לסיים בפתאומיות את הסקס בגלל השעה שמופיעה בשעון. חדר השינה מיועד בעיקר למין ולשינה. כל דבר בחדר השינה שלך שמפריע נפשית, פיזית או אפילו רגשית לפעילות כלשהי - חייב לצאת החוצה.

  1. לפלרטט. ואז משחק מקדים.

האם אי פעם חיפשת את ההגדרות של המילה פלירטוט בעבר? אחת מהן היא "להתנהג בצורה מאוהבת ללא מחויבות רגשית". עם זאת, ההגדרה שנתייחס אליה כרגע היא "להתנהג בצורה שובבה". פלירטוט מוריד לחץ מהניסיון להיות סופר מפתה- לפחות בהתחלה. זה יכול להיות קריצה ו/או נשיקה לבן או בת הזוג, השארת פתק חמוד במקום שיראו אותו, יזימת ריקוד סלואו מאולתר ואפילו התחלת קרב כריות. אלו רק כמה דרכים בהן את יכולה לפלרטט כדרך להכניס צחוק ופלרטטנות לפני המעבר למשחק המקדים- שבתקווה יעבור לקיום יחסי מין מלאים.

משחק מקדים מנטלי הוא לא נושא שעולה לעתים קרובות. עם זאת, אנו מקוות שאת יכולה לראות כיצד הם בהחלט יכולים למלא תפקיד בשיפור חיי המין שלך. כי כשהמוח שלך צודק - השמיים הם באמת הגבול כשזה מגיע לכל מיני אפשרויות מיניות!

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...