המתנה המושלמת לולנטיינס דיי או כל אירוע זוגי, צריכה ללא ספק לכלול הלבשה תחתונה סקסית. פריט הלבשה תחתונה סקסי הוא כמו תכשיט על הגוף. מחמיא, מעצב ומבליט מה שצריך וזה יכול לגרום לך להרגיש כל כך טוב עם עצמך ומול הפרטנר/ית שלך.

מחווה שכזו מצדך או מצד הפרטנר/ית יכולה להעיד בקלות על כוונה... כוונה להפתיע במראה שובב, כוונה לקדם לאינטימיות מינית, כוונה להחמיא וכוונה לכך שהשמלה או הבגד ירד בסוף הערב והגוף שלך יראה כל כך לוהט ולא רק מהעירום.

רכישה של לינז'רי סקסי לעצמך היא אחת ההשקעות הכי טובות שתעשי גם אם אין לך פרטנר/ית. הידעת כי לאישה האמריקאית יש בממוצע כ 21 סטים של הלבשה תחתונה? האם יש לך פחות או יותר?

כשאת בוחרת לעצמך את פריטי ההלבשה התחתונה את הכי יפה כשנוח לך, גם כשמדובר בלינז'רי סקסי. מומלץ להתאים את צבע הסט שרכשת לצבע הבגד שאת מתכוונת ללבוש מעליו. אם את מתכוונת ללבוש שמלה אדומה הכי מושלם יהיה לצרף לינז'רי לוהט בצבע אדום. אם את מתכוונת ללבוש בגדים אלגנטיים לאירוע מכובד, את לא רוצה צבעים זועקים כמו אדום, כתום, צהוב, ירוק וכד'. יחד עם זאת, אם יש לך עין טובה לצבעים, גם שילוב נכון של גוונים שונים יהיה מפתיע ולא שגרתי.

אם את מעוניינת לפתות.. קצה של תחרת החזייה שמבצבצת מפתח החולצה המכופתרת שלך יעשה את העבודה...הקפידי על צבע תואם, שאגב יכול היות באותה המידה גם חצוף אך מתכתב עם גוון החולצה.

תוכלי להתאים את סוג פריט ההלבשה התחתונה הסקסית בהתאם למבנה גופך. אם את ניחנת בגזרה מלאה יותר; בחרי בד רך ונשפך כמו סאטן או משי.
אם את קטנטונת העדיפי בד שיבליט את קימורייך, כמו סאטן או טקסטורה של פפיונים וכיווצים או/ו אלמנטים קישוטיים. אם את אישה גבוהה, בחרי בגד גוף, סט או תחתון שנמתח מעל איזור המותן כדי להאריך את הרגליים ולהציג את נתונייך באופן הכי מחמיא. אם הישבן שלך מעט שטוח, תוכלי להבליט אותו עם גרביונים עד הירך או בגדי גוף משולבים ביריות. אם המותניים שלך יחסית קצרות וקרובות לירכיים, העניקי לעצמך מראה ארוך יותר עם מחוך או גרביון עם חגורת ביריות עבה באזור המותן. אם את בעלת חזה קטן העדיפי סט עם חזייה שיש לה תמיכה קשיחה מתחת לחזה או מרופדת. באופן כללי דווקא בעלות חזה קטן תמצאנה פריטים רבים שיכולים להתאים להן בתחום ההלבשה הסקסית.

לסיכום, בין אם את מחפשת לחזק את הביטחון העצמי שלך, למשוך את הפרטנר/ית המתאים/ה או פשוט להתחבר יותר למיניות שלך, הלבשה תחתונה סקסית תורמת מאד להרגשה פנימית טובה שלך עם עצמך. כשאת חשה מעולה, את הכי מושכת! כשאת חשה סקסית בסט החדש שקנית, האנרגיה המינית שלך תמשוך גם את הפרנטר/ית למקומות חדשים או ראשוניים של הקשר שלכם/ן. של פרפרים והתרגשות. משחק מיני הכולל אותך לבושה בפריטי הלבשה סקסית יוכל להכניס משחק תפקידים לאקט, יוכל להשאיר מקום לדמיון כשאינך עירומה לחלוטין, יוכל לשמש כמשחק בפני עצמו של חשיפה וכיסוי אזורים בגוף תוך כדי המשחק הזוגי. וכשיש כל כך הרבה אפשרויות לגוון עמן, את חייבת להוסיף למגירת הלבנים שלך כמה פריטי חובה כמו גרביוני ירך, סט עם ביריות, סט עם פתחים במקומות הרלוונטיים וחוטיני מעניין. כשתתחילי, תגלי כמה את מועצמת.

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...