מין אנאלי למתחילות/ים

מין אנאלי יכול להיות כל כך מרגש, מסעיר ומענג ואם את/ה סקרנ/ית לגבי זה ועדיין לא ניסית....את/ה בר/ת מזל. בין אם יש לך פות או פין, על כך נפרט בהמשך.

אך לפני הכל...קבלו 20% הנחה על כל קטגוריית האנאליים באתר! בתוקף עד ה 19.1.24 כולל. בלחיצה על הקישור הבא ההנחה תתעדכן אוטומטית בסל הקניות. 

יכול להיות שהמחשבה הראשונה שעלתה לך לראש כשאומרים לך מין אנאלי היא על כאב ועל לכלוך, אולי עם תחושת אי נוחות קלה... מין אנאלי מבקש לשים עונג במקום הכי חבוי ואצור שלנו. פי הטבעת הינו השער האחרון בגוף בו אגורים כעס, לחץ, שליטה עצמית וחרדה. זה יכול להתבטא בטחורים, עצירות, שלשול וכאב. לעומת זאת, התרופה הטובה ביותר לשחרור כל המתח, עודף השליטה והכאב היא במסאז' טוב... כן כן , ממש כמו שעושים בגב או בכל הגוף על שרירים תפוסים. עיסוי פרינאום ופי הטבעת מזרים את הדם באזור, מרפה מתח, ויכול להיות גם מאד מענג!

ראשית יש לדאוג להיגיינה טובה של כל האזור, לשמור על תזונה קלה והתרוקנות לפני האקט. אם רוצים לעשות ניקיון יסודי, ניתן להשתמש בחוקן עם מים פושרים (לא קרים ולא חמים מידי). באקט עצמו יש לשחרר ולהרפות, לבטוח בפרטנר/ית, להנחות במלל ועם תנועות הגוף מה נעים לכם, באיזו עוצמה, מה מקובל ומה פחות מבחינתכם באקט האנאלי.

מין אנאלי לא מחייב כלל חדירה, זה יכול להיות עיסוי אצבעות במעגלים סביב פי הטבעת עם המון נוזל סיכה טוב, שאגב יכול להיות על בסיס סיליקון לא רק מים, וכך לשמן את האזור לאורך זמן, מבלי שתצטרכו להוסיף עוד ועוד נוזל.
תוכלו ללקק את פי הטבעת במעגלים, פעולה זו נקראת Rimming. אקט זה מחבר מאד בין בני הזוג ומשרה אינטימיות גדולה יותר ועונג רב. תוכלו לשלב פעולה זו עם אוננות לפרטנר/ית ו/או חדירת אצבעות וגינאלית. (יש להשתדל לא להעביר אצבע בין פי הטבעת לנרתיק וחזור. הדבר יכול לגרום לזיהום.)

כאשר רמת העוררות המינית גוברת והשריר הטבעתי משתחרר ומתמסר לעונג שאתן חשות בקצות העצבים המרובים שיש בפי הטבעת, זה הזמן בו תרצו אולי לשלב גם חדירה אנאלית; עם אצבעות תחילה ואולי לאחר התרחבות פי הטבעת עם צעצוע אנאלי קטן או ע"י הפין של בן הזוג או הדילדו. יש לשמור על חדירה מדורגת ואיטית ומשומנת היטב, שכן פי הטבעת אינו לח מטבעו ומלא בקצות עצבים ועור דק ורגיש. דפנות הנרתיק ודפנות הרקטום צמודות זו לזו, יש נשים שמרגישות את החדירה האנאלית ממש על אזור הג'י בזוית המתאימה ויכולות להגיע לאורגזמה מחיכוך אנאלי ממש כמו בחיכוך וגינאלי בתחושות עונג שונות ומהנות לא פחות.
תנוחות טובות למין אנאלי הינן: COWGIRL בו את רוכבת על הפרטנר/ית בעודו/ה שוכב/ת על הגב (אפשר גם קאוגירל הפוך). תנוחת הדוגי סטייל, התנוחה המיסיונרית, כפיות, כשאת על שוכבת על הבטן והוא/יא מעלייך, הוא/יא יושב/ת על כסא ואת עליו/ה ועוד.

אצל גברים מין אנאלי לעיתים מתקשר למיניות גאה, דבר שיכול להעיד על העדפתם המינית לדעתם. כמובן שאין לעובדה כי אתה נהנה ממין אנאלי עבורך שום קשר להעדפה מינית לבני מינך. חשוב לציין כי נקודת הג'י של הגבר – הפרוסטטה/ערמונית, היא מקור עונג גדול. הדרך היחידה להגיע אליה היא דרך הרקטום. כאשר הגבר מגורה הערמונית גדלה ומתנפחת וממש ניתן לחוש בה. מומלץ לשמן היטב אצבע, לעבור על כל השלבים שציינו בהתחלה ולחפש אותה כ-3-4 ס"מ בכיוון הבטן, כאשר הגבר שוכב על גבו. יש לעסות בעדינות ובמעגלים קטנים תוך מתן מין אוראלי או אוננות לפרטנר. אקט זה וודאי יקפיץ את רמת העונג לשיאים חדשים עבורו. ישנם גם צעצועים המעוצבים ארגונומית במיוחד לעינוג גברים עם זוית לכיוון עיסוי הפרוסטטה ואף לאזור האשכים והפרינאום במקביל.
היכולת ליהנות ממין אנאלי אצל גברים מעידה על פתיחות, חיבור עצמי נהדר, ביטחון עצמי במיניות שלך ובמה שעושה לך טוב.

ככלל, נעדיף צעצועי מין מסיליקון ובמיוחד למין אנאלי. סיליקון הינו חומר גלם היפו אלרגני, לא נקבובי, מגיע לטמפ' של הגוף במהרה ואשר קל מאד לניקוי.
הצעצועים הפופולארים לעינוג אנאלי הם הפלאג האנאלי – שמתפקד כפקק לטוסיק, כזה המאפשר לכם לשחק עימו אך גם פשוט להשאירו במקום ולהתענג במקביל באזורים נוספים מבלי להחזיקו ביד.
שרשרת החרוזים האנאלית- מספר חרוזים, בדר"כ בקוטר משתנה, מין הקטן לגדול - המחוברים ביניהם בחוט עם טבעת אחיזה בקצה. השרשרת יותר משחקית, ומפעילה את שריר פי הטבעת בהרחבה והיצר שלו עם כל חדירה של חרוז. מומלצת לשימוש עם ההגעה לאורגזמה, יש לשלוף את החרוזים יחד אך לא בעוצמה, כדי להוסיף עונג על עונג.
ישנם צעצועים עם שלט רחוק או אפליקציה למשחקי שליטה, צעצועים מזכוכית שמוסיפים משחק של חום וקור, דילדו וויברטור אנאלי. רטט בהחלט מוסיף גם כאן. למתקדמות/ים ניתן לשלב סט רתמה ודילדו.
כל שנותר לכן הוא לחקור ולגלות דרך חדשה ונפלאה ליהנות ממנה.

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...