שאלות נפוצות וגם תשובות
שאלות כלליות
לכל מוצר ישנם שני מחירים, מחיר רגיל ומחיר לחברות. כיצד אני הופכת לחברה באתר?
ניתן להצטרף למועדון השווה שלנו ע"י הוספת "כרטיס מועדון" לעגלת הקניות. יש לרכוש את המוצר "כרטיס מועדון" תחילה בנפרד. ולאחר מכן, בהזמנה נוספת לרכוש את המוצרים והנחת המועדון תתעדכן בעגלת הקניות למעט מוצרים במבצע.
חברות במועדון מקנה לך:
- 10% הנחה בכל קנייה, החל מהקנייה הראשונה
- מבצעים והנחות בלעדיות לחברות מועדון
- הטבה בימי הולדת
- עידכונים שוטפים בניוזלטר החודשי
ההנחה תקפה על כל מוצרי החנות למעט מוצרים במחירי מבצע. אין כפל הנחות ומבצעים אלא אם מצוין אחרת.
חברות המועדון עולה 100 ש"ח (תשלום חד פעמי) ,היא אינה מוגבלת בזמן ואין צורך לחדשה מידי שנה.
הנחת החברות תקפה באתר סיסטרס וגם בסניף נמל תל אביב, רח' ליפקין שחק 23.
כיצד אתן אורזות את המוצרים שהזמנתי? האם המשלוח והחבילה דיסקרטיים? מה יהיה רשום בחשבונית?
שמירה על הדיסקרטיות שלכן חשובה לנו מאד! אף אחד לא יידע מה רכשתן.
אנו דואגות לארוז כל משלוח באריזת קרטון אטומה, ללא שום סממן חיצוני מזהה לתוכן החבילה.
המוצרים ארוזים בפנים החבילה בנייר משי כמתנה וניילון בועות לשמירה על אריזת המוצר
שלמה.
שם השולחת על גבי האריזה הינו: איכות יבוא ושיווק. חברת השליחויות והשליחים שלנו אינם יודעים דבר על תכולת החבילות המיועדות אליכן/ם.
החשבונית על עסקת הרכישה נשלחת אך ורק במייל איתו ביצעת את ההזמנה באתר, ואינה מצורפת לחבילה. בכרטיס האשראי יופיע השם "סיסטרס איכות בע"מ".
הזמנתי מכם משלוח, מתי ואיך אקבל את המשלוח לידיי? האם יש אפשרות למשלוח אקספרס מהיום להיום?
איזה כיף! אנו מברכות אותך על הבחירה המושלמת לרכוש בסיסטרס. ברכישה זו אנו מבטיחות לך חווית שירות מעולה, מוצר איכותי ומקורי, ייעוץ ותמיכה לאחר הרכישה עם דיסקרטיות מלאה.
אנו שולחות את כל ההזמנות ע"י שרות שליחים מהיר עד הבית לכל חלקי הארץ. באזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים המסירה תתבצע באותו היום או למחרת. השליח יתאם מולך מסירה אישית בשיחה טלפונית, יש להיות זמינ/ה לשיחת התיאום.
לשאר חלקי הארץ, החבילה תימסר בין 1-3 ימי עסקים בהתאם לאזורי החלוקה של חברת השליחויות.
עם השלמת ההזמנה יישלח אליך במייל אישור על קליטת ההזמנה בחברת השליחויות תפוז ומספר חבילה. כאשר השליח יגיע לאזור החלוקה שלך תקבל/י מסרון עם בקשת מסירה. החבילה תימסר רק לך באופן אישי ולא לאף אחד/ת אחר/ת, אלא אם יתבקש להשאיר במקום מוסכם או אחר.
במידה והחבילה לא תגיע במועד, ניתן לברר סטטוס מול חברת השליחויות עם מספר החבילה או להיעזר בנו.
** ניתן להזמין שליחות מהירה במיוחד בתשלום נוסף ובתיאום טלפוני מולנו במספר 0586040120**
יש כל כך הרבה אפשרויות באתר, כיצד אדע מה הכי מתאים עבורי?
אנחנו מבינות שההיצע בסיסטרס גדול ולעיתים קשה לבחור, לכן סידרנו את המוצרים בקטגוריות לפי שימושים וייעודים. לכל מוצר תיאור מלא של השימושיות שלו לצד מידות מדויקות, עוצמת רטט ואף עוצמת רעש - כי זה גם חשוב.
לא יודע/ת מהיכן להתחיל? מוזמנ/ת להיכנס למדריך שלנו "איך לבחור את הויברטור הראשון שלי?" עם טיפים ושאלות שינחו אותך לבחירה המתאימה ביותר עבורך.
תמיד נשמח לעזור גם בטלפון או בוואטספ העסקי שלנו בשעות פעילות החנות במספר 0586040120. ואם ממש תתקשו, אתן/ם מאד מוזמנות/ים לחנות שלנו לקבל הסבר מפורט, מקצועי אדיב ואישי מנשות צוות סיסטרס.
רכשתי מוצר ויש לי שאלה, אפשר להתייעץ ולקבל הסברים? תוכלו לעדכן אותי על מבצעים, מוצרים חדשים והרצאות?
אנו זמינות לכן/ם ונשמח לייעץ,
להסביר ולכוון עם המון סבלנות ותשומת לב. ניתן ליצור עמנו קשר בנייד העסקי במספר0586040120 בשיחה או בוואטספ. מענה מהיר יינתן בשעות פעילות החנות, בימים א'-ה'. בין השעות 10-19, יום ו' בין
השעות 10-15. ניתן למלא טופס יצירת קשר גם באתר בקישור הבא. כמו כן, בכל עמוד מוצר באתר קיים מידע מלא על אפשרויות השימוש, הייעודיות של המוצר, סוג הסוללות והסבר תפעול לנוחיותכן.
אנו ממליצות לכן/ם להירשם לניוזלטר שלנו. בניוזלטר שלנו תוכלו למצוא טיפים מעולים, כתבות תוכן מעשירות, מבצעים, מוצרים חדשים ועדכונים על אירועים והרצאות.
למה האתר כתוב בלשון נקבה?
האתר כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות אך פונה לכל המינים
משלוחים והחלפות
מהי מדיניות ההחלפה?
ניתן להחליף מוצר תוך 14 יום ובלבד שאריזתו לא נפתחה והמדבקות האוטמות את המוצר לא הוסרו.
בשל אופיים האינטימי של המוצרים לא נוכל לקבל חזרה מוצרים שאריזתם נפתחה, אפילו אם לא נעשה בהם שימוש. כמו כן, לא ניתן להחליף תחתוני רתמה, ומוצרים קוסמטיים כמו חומרי סיכה ונרות הרגישים לשינויי טמפ'.
התחרטתי ואני רוצה להחזיר או להחליף חלק/ את כל המוצרים, האם ניתן?
אל דאגה, ניתן להחזיר כל מוצר בתוך 14 יום ולקבל את הכסף ששולם עבורו בחזרה מבלי שתצטרכו להסביר מדוע.
אנו נאפשר את החזרת המוצר וקבלת ערכו הכספי או החלפתו אך ורק בתנאי שלא נפתח ולא נעשה בו כל שימוש ומדבקות האיטום שלנו או של היצרן לא הוסרו.
דמי משלוח במידה ושולמו בפועל על ידי הלקוח/ה בסך ₪35 לדואר שליחים לא יוחזרו, כיוון שהשליחות בוצעה וכבר שולמה ע"י החברה. החברה רשאית לנכות מכספי הזיכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר ועד לגובה של ₪100.
אין החלפה/החזרה של הלבשה תחתונה או תחתוני רתמה וחומרי סיכה או משחות.
מה עלות המשלוח? האם אוכל לעקוב אחר המשלוח?
עלות המשלוח נקבעת לפי גובה הרכישה:
בקנייה עד 399 ש"ח:
משלוח עם שליח עד הבית - 35 ש"ח
בקנייה מעל 399 ש"ח:
משלוח עם שליח עד הבית - חינם
למידע נוסף בנושא שליחויות, עלויות וזמני אספקה
למשלוחי אקספרס מהירים במיוחד - יש ליצור עמנו קשר במספר 058-6040120. למשלוח מסוג זה תתווסף עלות בהתאם ליעד.
עם סיום התשלום עבור הזמנתך, יישלח אליך לכתובת המייל אישור ההזמנה. מייל נוסף יישלח לאחר מכן עם החשבונית. כאשר המשלוח מוכן ומוזן במערכת השליחויות אתם מקבלים מייל עם מספר מעקב אחר החבילה בחברת המשלוחים. ביום החלוקה יישלח אליך סמס לתיאום מועד המסירה. חשוב לבדוק את תיקיית הספאם לעיתים קרובות המייל מגיע לספאם. אנו משתמשות במייל גם לשאלה בנוגע למחסור במלאי והחלפה.
בבחירת איסוף עצמי אין עלות.
יש להמתין לקבלת מייל מאיתנו המאשר כי החבילה שלכם מוכנה לאיסוף. האיסוף מתבצע מחנותנו אשר בהאנגר 23, נמל תל אביב, בשעות פעילות החנות.
פיננסי
האם הקניה באתר בטוחה?
האתר מאובטח באמצעות מערכת הצפנה מהמתקדמות ביותר על מנת להבטיח סודיות פרטיכם האישיים ואבטחת אמצעי התשלום. סיסטרס איננה שומרת את פרטי התשלום בשום צורה שהיא. כאשר הינכן ממלאות פרטים אישיים כלשהם באתר תוכלו להבחין בסימן המנעול בצד התחתון של הדפדפן שלכן או למעלה ליד כתובת האתר שלנו. סימן המנעול מבטיח כי הדף בו אתן נמצאות מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL.
חיובי האשראי נערכים באמצעות אתר פלאקארד המאובטח.
איני מעוניינת להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלי באתר. האם יש דרך אחרת בה תוכלו לחייב את הכרטיס?
ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני/וואטסאפ בימים א-ה בין השעות 10:00-19:00 במספר 058-6040120 , ניתן למסור טלפונית את ההזמנה ואת פרטי כרטיס האשראי. כתובת ושם מלא למשלוח/איסוף עצמי.
האם ניתן לחלק את סכום הקניה לתשלומים בכרטיס האשראי?
כן, ניתן לחלק את סכום הקניה בהתאם למדיניות התשלומים שלנו
Get in touch
יש לך שאלה נוספת? צרי איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם!