אנו בסיסטרס מתחייבות לעשות כמיטב יכולתנו לשמור על סודיות פרטי לקוחותינו. פרטיהן האישיים של הלקוחות ישמרו במאגר המידע שלנו שאחת ממטרותיו הוא דיוור ישיר. להסרה, יש לפנות בכתב לשירות הלקוחות שלנו במיילservice@sisters.co.il . ביצוע ההסרה עשוי לארוך עד 14 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה.

המוצרים שלנו נארזים בקופסה דיסקרטית ואטומה ונשלחים ללא ציון שם השולחות, אלא בציון השם: "איכות יבוא ושיווק". הפרטים האישיים שמסרתן ישמרו במאגר המידע המאובטח שלנו. אנו מתחייבות לא להעביר את פרטיכן האישיים לגורמים אחרים. יתכן ונשתמש בפרטים שמסרתן לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לצדדים שלישיים. במקרה זה, הנתונים לא יכללו כל מידע אישי ולא ניתן יהיה לזהותכן.

על מנת להגן על סודיות המידע אודות לקוחותינו, ובכלל זאת פרטיהן האישיים ואבטחת אמצעי התשלום, האתר שלנו מאובטח במערכת הצפנה מהמתקדמות ביותר. סיסטרס איננה שומרת את פרטי התשלום בשום צורה שהיא. כאשר הינכן ממלאות פרטים אישיים כלשהם באתר תוכלו להבחין בסימן המנעול בצד התחתון של הדפדפן שלכן או למעלה ליד כתובת האתר שלנו. סימן המנעול מבטיח כי הדף בו אתן נמצאות מאובטח באמצעות פרוטוקולSSL .