נפתח ונאמר שאם אין לך צעצועים בעלי אוריינטציה מינית, מאמר זה יעזור להפוך את הרכישה הראשונית שלך לקלה יותר.

שדרוג האינטימיות וחקר ההנאה המינית בעזרת צעצועי מין

הרבה א,נשים מחזיקים בדעות שונות ולעיתים סטיגמות בנוגע לצעצועי מין. מעטים מכירים אילו צעצועי מין קיימים מעבר לויברטורים או הדילדואים שהמדיה המרכזית מציגה. האמת היא שהם הרבה יותר מגוונים ומאפשרים עולם שלם ועשיר שמקפיץ את החוויות האינטימיות ומגלה לזוגות הנאות חדשות.

למה כדאי לזוגות לחקור צעצועי מין

מעבר למה שמוכר לנו מחדירה או מין אוראלי בלבד, בין אם מדובר בויברטורים לדגדגן, מעיסוי פרוסטטה או צעצועים חכמים המתחברים לאפליקציות בבלוטות', השימוש בצעצועים יכול לעזור לזוגות לחקור את התשוקות שלהם ולהרחיב את ההתנסויות המיניות, החוויות, התחושות השונות ומסלולים פיזיים חדשים לעוררות ולשיא.
צעצועים יכולים לעזור לגשר על הפער האורגזמי במיוחד במערכות יחסים הטרוסקסואליות, שבהן נשים מגיעות לאורגזמה בתדירות נמוכה יותר מגברים.
ויברטורים חיצוניים לדגדגן או ויברטור יניקה יכולים להיות מקפצה משמעותית בדרך לאורגזמה, לנשים שמעולם לא הגיעו לכך בכוחות עצמן או בעזרת הפרטנר/ית או שמתקשות להגיע לסיפוק.
ויברטורים נשלטים מרחוק יכולים להוסיף רובד חדש של אינטימיות, ולהדגיש את הנוכחות של בן/ת הזוג גם כשקיימת הפרדה פיזית.

איך להעלות בשיחה מול בן/ת הזוג את הרצון לשלב צעצועי מין בחדר המיטות

העלאת הנושא של שימוש בצעצועי מין יכולה להרגיש קצת מאתגרת בהתחלה, ולכן חשוב לגשת לשיחה בגישה חיובית וסקרנית. הצעצועים נועדו לשדרג את החוויה המשותפת ולא לרמוז על חוסר סיפוק. חשוב לשמור על תקשורת פתוחה והסכמה מלאה, כך שכל אחד מבני הזוג ירגיש בנוח ופתוח לחוות חוויות חדשות יחד. אל תתמקדו רק בעצמכם ובצרכים המיניים שלכם. זה יכול להרחיק את בן/ת הזוג שלך ולשים אותו/ה במגננה. עשו את השיחה על שניכם/שתיכן. גשו לנושא באמפתיה והיו מוכנים/ות להתמודד עם תגובה שנויה במחלוקת.

נהלו שיחה פתוחה וכנה על למה זה משהו שמדליק אתכן. אמרו לבן/ת הזוג שלכם שזה חדש, קצת קינקי וכיף. זה משהו ששניכם/שתיכן צריכים/ות לנסות יחד כדי להרחיב את הרפרטואר המיני שלכם.
תציעו ללכת ביחד לרכוש משהו חדש בחנות אביזרי המין, אך גם התכוננו לאפשרות שתלכו לבד. אם הפרטנר/ית שלכן חושש להיכנס פיזית בפעם הראשונה לחנות הסקס, הציעו להיכנס יחד לחנות האון ליין של החנות המועדפת, ורצוי לבחור בחנות נעימה, לא פרובוקטיבית, עשירה בהיצע ותכנים מקצועיים שיוכלו להקל על הרכישה ולהסיר חששות, כמו סיסטרס לדוגמה 😊

אנו רוצות לחדד את המסר שצעצועי מין הם ממש צעצועים. לא יכולים ולא נדרשים להחליף אף אדם או אישה. אין אפשרות כלל להשוות בין ויברטור או דילדו מסיליקון למי שאיתו/ה אתם/ן חולקים/ות את הרגעים הכי אינטימיים וחשופים שלכן/ם ובכלל, חולקים את החיים. המשמעות של בני/ות זוגכן/ם עבורכן/ם מכילה עולם שלם של חוויות, רגשות, ביטחון ועוד. הרבה מעבר ליכולת שלהם/ן לספק אתכן/ם מינית באופן משביע רצון.

העניין הוא שגם הסקס המושלם ביותר, עם התאמה מלאה ותשוקתית בין בני//ות הזוג ופרפרים בלב, דועכים עם הזמן. גיוון, תעוזה ותקשורת פתוחה יוכלו לשלהב מחדש את הלהבות ולהאיר על שיטות ודרכים חדשות להתענג ביחד.
לא תרצו לשלב "תבלינים חדשים" או לממש פנטזיות עליהן חלמתן/ם לבד וכזוג?
הרטט המכני למשל, שאכן רחוק בהרגשה ממגע אישה/גבר; מנגן בכישרון רב על קצות העצבים, באופן אינטנסיבי יותר, מדויק יותר, אחיד יותר ומייצר סימפוניה נפלאה של עונג בכל הגוף. תרשו לעצמכן/ם להתנסות ולחוות את העונג הזה.

אם בן/ת הזוג חושש או מרגיש מאוים, ניתן להתחיל במשחק קלפים או קופסא עם משימות ארוטיות, שיכניס קצת משחקיות ורעננות לזוגיות, להוסיף נר ריחני שהופך לשמן מסאז', לרכוש מעסה שכלל אינו נראה כויברטור בצורת ברוז או אחרת שתמחיש את המשחקיות שבו ואשר יתאים לשימוש ועיסוי כל חלקי הגוף, עבורך ועבורו.
יש עולם שלם של ארוטיות שתוכלו להכניס לזוגיות ושאינו כולל כלל צעצועי מין. למשל הלבשה תחתונה סקסית, שמני מסאז' ונרות לאווירה, אקססוריז למשחקי שליטה וחושים, משחקי קופסא, קוביות וקלפים עם משימות אינטימיות שעושות חשק ועוד.

צעצועים פופולריים למשחק זוגי

טבעות רוטטות - הצעצוע הזוגי הכי מוכר ונמכר סביב העולם. מדובר על טבעת הדוקה מסיליקון גמיש, הנמתחת סביב בסיס הפין של בן הזוג לאחר שהושגה הזקפה. הטבעת מתהדקת על כלי הדם ויוצרת זקפה מוגברת והשהייה של השפיכה. מעל הטבעת רוטט ויברטור קטן בעיצובים מגוונים. בעת קיום היחסים, עם החדירה, הויברטור הקטן נוגע כל העת בדגדגן של בת הזוג וכך מעורר, מעסה ומענג מאד לשני בני הזוג.
קיימים ויברטורים זוגיים המאפשרים רטט פנימי וחיצוני עבור בת הזוג תוך כדי חדירה של בן/ת הזוג. ויברטורים קטנים לגירוי חיצוני, שיכולים לענג את שני בני הזוג באזורים ארוגניים.
צעצועי מין עם שלט או המתממשקים לאפליקציה עם שליטה מרחוק - תוכלו לתת את השליטה לידיים של בן/ת הזוג או להשתמש בטלפון כשלט משוכלל עבור הויברטור שלכם.
צעצועים אנאליים עבורו/עבורך מקטנים למתחילות/ים ועד לגדולים למתקדמות/ים. רוטטים או לא.
משחקי שליטה וחושים - נוצות דגדוג, שוטים עדינים, ערכות קשירה הכוללות אזיקים לידיים ולרגליים עם כיסוי עיניים, ערכות קשירה למיטה, נרות מסאז', נוזלי סיכה מתחממים או בטעמים, מצבטי פטמות, צעצועי מין מזכוכית או מתכת למשחקי קור וחום. ואפילו סדין עמיד לנוזלים, שתוכלו לפרוש על המיטה ולהרגיש בנוח לנסות הכל.

אם סיקרנו אתכן/ם?! מצוין.
אנו פה אתכן/ם לאורך הדרך. אם תרצו להתייעץ ולשאול, אנו נכוון, נדריך ונדאג לכל מה שתצטרכו. תתחילו לחקור, לגלות, ולהעז לא להישאר במקום.

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...