התחלות חדשות

 את רוצה לבחור את הצעצוע הראשון שלך, אבל לא יודעת מאיפה להתחיל?

 התחלות יכולות להיות מלוות בהרבה סימני שאלה, לכן קבלי טיפים להתחלה טובה עם צעצועי מין. בנוסף תוכלי להתרשם ממגוון הצעות למתחילות/ים כאן.

כדי לבחור את צעצוע המין שיתאים ביותר עבורך, שאלי את עצמך תחילה איזה אזור בגוף בא לך לגרות?-  רק את הדגדגן? רק את הנרתיק?

ואם כן אז חדירה עמוקה, מינימלית או לאזור הג'י?  גירוי כפול גם של הדגדגן וגם של הנרתיק? או גירוי אנאלי- של פי טבעת.

אחרי שענית על השאלה שמיקדה אותך, הנה המלצות נוספות להתייחס אליהן:

עוצמת רטט- בתור משהי שרוצה לבחור את צעצוע המין הראשון שלה, מומלץ לך להתחיל עם ויברטור המסוגל לספק רטט בעוצמה משתנה ולא רטט אחיד בלבד.
אולי כזה המאפשר משחק של פונקציות רטט שונות, דהיינו מקצבים שונים. יתרה מזאת, רוב המתחילות אינן זקוקות לוויברטור הכי חזק, עוצמה לא אומרת שהוויברטור יותר טוב, 
אלא שהוא יותר אינטנסיבי מבחינת הגירוי שהוא מעניק. וההנאה מאינטנסיביות היא עניין אינדיבידואלי.

גודל – אם טרם חווית חדירה לנרתיק או לפי הטבעת, מומלץ להתחיל מגדלים שהם בקוטר צר יותר, בערך בגודל אצבע, כדי שההתנסות הראשונית תהיה יותר נעימה.
אם כן חווית חדירה וזו רק התנסות ראשונה עם צעצוע, אז אפשר לבחור קוטר גדול יותר.

כמו כן, קיימים ויברטורים שיכולים למלא כמה אפשרויות, למשל כאלה שיש להם גם "יניקה" וגם "ליקוק", נשים הנהנות ממין אוראלי יימצאו אותם מענגים במיוחד.
ישנם ויברטורים הרוטטים מבחוץ על הדגדגן ועושים עיסוי לנרתיק ומעניקים תחושות שונות יחד, מי שאוהבת תנועתיות בנרתיק תתחבר לזה מאוד.
וכמובן שיש את הוויברטורים הפאליים הקטנים והעדינים שיתאימו לגירוי הדגדגן, אבל גם יהיה אפשרי להחדיר אותם. לכן, אם את עדיין לא בטוחה איזה גירוי מתאים בדיוק עבורך, צעצועים עם כמה אפשרויות גירוי יוכלו לספק מענה כולל טוב יותר.

להתחלה חלקה ונעימה, מומלץ להוסיף נוזל סיכוך על בסיס מים, המתאים לשימוש עם צעצועים ול PH  הווגינלי, שיוסיף רטיבות לעיסוי נעים יותר.

חומרים ומרקמים- צעצועי מין מעוצבים מחומרי גלם שונים ובאופנים שונים שיוכלו לתת מענה לכל אחת בהתאם לתשוקותיה ורצונותיה. חלקם יהיו חלקים,
אחרים עם צלעות חיכוך לתחושה מרבית או זוית לעיסוי איזור הג'י. ישנם מרקמים שונים, רכים או קשיחים יותר עד גמישים מאד. לכל פרמטר כזה חשיבות בהתאמה לצרכים שלך.

בבואך לבחור צעצוע כדאי לקחת בחשבון את החומר ממנו הוא עשוי. מומלץ לבחור חומר גלם אטום ולא נקבובי, כדי שיהיה נוח ובטוח להתנסויות הראשונות, לדוגמא סיליקון שנחשב לאיכותי ביותר והיפואלרגני הוא המועדף, אך לרטט חיצוני, פלסטיק הינו בחירה טובה גם כן בשל אינטנסיביות הרטט. ג'לי או סייברסקין הינם חומרי גלם רכים ונעימים אך יהיה קשה לאורך זמן לשמור על חיוניותם וניקיונם.

רעש- אם את יודעת שרעש יוציא אותך מריכוז, או אם את גרה עם אנשים נוספים, ולא תרצי שישמעו את הצעצוע, כדאי לך לבחור ויברטור בעל עוצמת רעש נמוכה יחסית.

עמידות- האם בא לך ויברטור שיצטרף אלייך למקלחת? לאמבטיה? שתוכלי לשטוף אותו ללא חשש? שימי לב האם הוא עמיד במים. כמו כן, קחי בחשבון את סוג המנוע של הצעצוע. מנועים נטענים נחשבים עמידים יותר מבחינת תקלות, ונדרש להטעין אותם אחת לכל כמה שימושים.  מנוע על סוללות דורש הקפדה על הוצאת הסוללות על מנת למנוע היווצרות קורוזיה, ומאפשר החלפה מהירה שלהן מבלי לחכות לטעינה.

לבסוף מומלץ לחשוב על כל הקריטריונים שאת מבקשת לעצמך בקניית הצעצוע. ואיכות היא לא מילה גסה. בחרי לך צעצוע עמיד ואמין שישרת אותך נאמנה.

מוזמנות תמיד להתקשר ולהיעזר בצוות בבחירת הצעצוע הראשון שלכן,

שיהיה בהצלחה ובהנאה.

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...