בואו נדבר על תנוחות לאוננות, כאלה שאת חייבת לנסות לצד אחת שככל הנראה כבר חביבה עלייך. צאי מהשגרה עם 8 תנוחות עינוג מוצלחות שיאפשרו לך לגוון ולגלות דברים חדשים על עצמך וכמובן לחוות אורגזמה מדהימה. 

הדרך הפופולארית ביותר לאונן היא איך לא? בתנוחה המיסיונרית. לא סתם היא כה מפורסמת. היא אולי לא מסעירה ולא מחדשת אך היא מאד נוחה ומשחררת. אוננות על הגב מאפשרת לשרירים שלך להירגע כך שתוכלי לגשת בקלות לדגדגן, לנרתיק, לפי הטבעת או לשדיים. נסי להניח את כפות הרגליים שלך על המיטה ואת הברכיים באוויר, או פשוט פשקי את הירכיים כדי למקם טוב יותר את שרירי האגן שלך לקצת אורגזמה מפנקת. המלצת הצוות, הניחי כרית תחתייך להגבהת האגן והעצמת התחושות הטובות מהאזור.

התנוחה הבאה ידועה כתנוחת פרפר או לוטוס, והיא תנוחת יוגה נפוצה. שבי זקופה על המיטה שלך (או כל משטח נוח אחר), הצמידי את כפות הרגליים זו לזו, ותני לרגליים שלך להתרווח לצדדים.. פיזור הרגליים בדרך זו מביא למתח בריא לשרירי רצפת האגן, ויכול לגרום לאורגזמה שלך להרגיש אפילו טוב יותר. אם ישיבה זקופה היא יותר מדי, השתמשי בקיר לתמיכה, או הישעני לאחור על ערימת כריות. יתרון אחד בישיבה במקום בשכיבה הוא שזה אפילו יותר קל להגיע ולעורר את עצמך, מה שהופך אורגזמות פנימיות ונקודתיות להרבה יותר ניתנות להשגה. כמו גם החיצוניות, שכן הדגדגן והשפתיים הפנימיות הרבה יותר בולטים ונגישים למגע. 

סגנון הדוגי סטייל מקושר לרוב עם חדירה מאחור, אך הוא יכול להיות צורת אוננות סקסית במיוחד עם עצמך. הניחי את עצמך על הידיים והברכיים. לאחר מכן, השתמשי ביד אחת כדי לעורר את הדגדגן והפות שלך. תוכלי להנמיך את פלג הגוף העליון למזרן והרי לך גישה מהממת למשחק אנאלי או חדירה עם אצבעות, דילדו או ויברטור. אנו ממליצות תמיד להשתמש בכמות נדיבה של נוזל סיכה כאשר את מתכננת אוננות אנאלית, שכן פי הטבעת אינו משמן את עצמו באופן טבעי כמו הנרתיק בעת עוררות מינית. נוזל הסיכה יכול להוסיף חיכוך חלקלק ומגרה במיוחד גם לעיסוי חיצוני של הפות ומחבר מצוין בין ויברטור יניקה לדגדגן.

על תנוחת הקאוגירל עוד נרחיב בכתבה נפרדת אך מדובר על תנוחה מרגשת במיוחד. כדי להיכנס לפוזיציה, עמדי עם הברכיים על המיטה שלך (או היכן שתרצי) מקמי כרית, שמיכה או חפץ יציב אך רך בין ירכייך. מקמי את ידך או הכרית מתחת לפות שלך והתנדנדי קדימה ואחורה בתנועת חיכוך. את יכולה גם לנענע את הירכיים שלך בצורה מעגלית - כרצונך. תנוחה זו מושלמת לגירוי כל אזור השפתיים החיצוניות והפנימיות וכמובן הדגדגן. תוכלי גם לחכך את פי הטבעת וזרימת הדם הנוספת לאגן שלך יכולה להגביר הן את העוררות והן את האורגזמה. אם בא לך להיות קצת יותר אקטיבית, נסי בלי כרית, במקום זאת השתמשי בדילדו או ויברטור לשבת עליו (אם את מתקשה להחזיקו בידך, תוכלי לרתום אותו עם רתמה לכרית). את יכולה גם לנסות את זה הפוך, או אופקית. 

אם את בכושר ומרגישה בנוח להסתמך על הכוח ברגליים שלך, עינוג עצמי בתנוחת כריעה סקווט היא דרך נפלאה באמת לפתוח את תעלת הנרתיק שלך לאותה פעולת חדירה עמוקה. אם נענוע מעלה ומטה זה הכיף שלך, הוספי דילדו עם בסיס וואקום שייצמד לרצפה או לכסא, עליו תעבדי בהנאה. אם אין לך מצב רוח לחדירה, לכי על ויברטור חיצוני איכותי, או ענגי את עצמך עם היד, תוך כדי נדנוד האגן בקצב שלך.

 

אם את מאוננת הכי טוב בשכיבה על הבטן, זה בשבילך. התחילי בחיכוך עצם הערווה והדגדגן נגד היד שלך, או את הוויברטור האהוב עליך תחוב מתחתיך. משקל הגוף שלך מוסיף את רמת החיכוך המושלמת, והתנועה שלך קדימה ואחורה היא דרך מעוררת מאד ללטף את הדגדגן המזדקר במהירות. תנוחה זו היא דרך מצוינת להניע את הירכיים האלה באופן שמיטיב גם עם הגב התחתון. אם את סובלת מכאבי גב - שימוש בכרית או שתיים לתמיכה קטנה יותר בבטן ובירכיים יתנו לך את התמיכה הראויה.

 
אם מעולם לא ניסית לאונן בעמידה, עכשיו זו ההזדמנות שלך! ראשית, עמדי על צד אחד של משקוף. לאחר מכן, החליקי רגל אחת לצד השני והכניסי את עצמך לעמדה יפה ויציבה. מזל טוב - עכשיו יש לך גישה בלתי מוגבלת לנרתיק שלך, לדגדגן, לפות, לשדיים, לפטמות ולפי הטבעת, חגיגה. אולי תתכנני על שילוב של צעצועי המין האהובים עליך, לטפי את השדיים שלך ופשקי את העכוז שלך, או דגמני עירום לוהט מול מראה באורך מלא. רק הקפידי להחזיק חזק בצידי המסגרת כשאת גומרת כל כך חזק שהברכיים שלך נצמדות.

זמן מקלחת/אמבטיה הוא זמן מצוין לאוננות מרגיעה. יש לך את הפרטיות שלך, זרם המים החם והמעסה, ריחות הסבונים החושניים ו..הי את כבר עירומה ונוגעת בעצמך ממילא. אם את מתכננת לשבת בתוך האמבט או המקלחת אנו ממליצות לך בחום לדאוג תחילה לנקות את האמבט/מקלחת היטב עם חומר חיטוי, הדבר האחרון שאנו רוצות זו פטריה חדשה. אם את אוהבת לעמוד, דאגי למשטח נגד החלקה ו/או ידית אחיזה הנצמדת לאריחי הקרמיקה. הכיני לך צעצוע עמיד במים למשחק מרגש או פשוט מקדי את זרם הדוש לעבר הדגדגן שלך בתנועות ימינה ושמאלה קלות או מעלה מטה, כפי שאת אוהבת לענג את עצמך ובעוצמת הזרימה המועדפת עלייך. אל תכניסי זרם מים ישירות לנרתיק, פעולה זו מייבשת את הסיכוך הטבעי שלך ומשנה את רמת החומציות הבריאה שלך בנרתיק. אם תרצי להוסיף נוזל סיכה עמיד במים לשימוש עם הצעצוע העמיד במים שלך – נוזל סיכה על בסיס סיליקון יעשה את העבודה. ואם הצעצוע שלך עשוי מסיליקון השתמשי בנוזל סיכה על בסיס מים, כיוון שסיליקון וסיליקון לא "הולכים" יחד! שימי רמקול עמיד במים והשמיעי מוסיקה סקסית שאת אוהבת. את עומדת לגלוש לעולם רטוב וחושני מאין כמוהו.

עכשיו תורך לנסות... 

המתנה הכי שווה

הפינוק האולטימטיבי בכרטיס מתנה מסיסטרס! רוצה לפנק חבר? חברה?
כרטיס המתנה של סיסטרס, הדרך המושלמת להראות אהבה...