איגדנו לכן כאן שאלות נפוצות ותשובות לנוחיותכן.

 

שלכל מוצר ישנם שני מחירים,  מחיר רגיל ומחיר לחברות. כיצד אני הופכת לחברה באתר

ת. ניתן להצטרף למועדון ע"י הוספת "כרטיס מועדון" לעגלת הקניות בכל שלב של הרכישה,חברות במועדון מקנה לך:

-  10% הנחה בכל קנייה, החל מהקנייה הראשונה 

- מבצעים והנחות בלעדיות לחברות מועדון 

- הטבה בימי הולדת

- עידכונים שוטפים בניוזלטר החודשי

 ההנחה תקפה על כל מוצרי החנות למעט מוצרים במחירי מבצע. אין כפל הנחות ומבצעים.

חברות המועדון עולה 85 ש"ח (תשלום חד פעמי) ,היא אינה מוגבלת בזמן ואין צורך לחדשה מידי שנה.

הנחת החברות תקפה באתר סיסטרס וגם בסניף נמל תל אביב, האנגר 26.

 

ש.האם ניתן לקבל את המוצרים במשלוח, ומהו עלותו?

ת. ניתן לקבל את המוצרים באופנים הבאים:

עלות המשלוח נקבעת לפי הפרמטרים הבאים:

סוג משלוח

בקנייה עד 399 ש"ח

בקנייה מעל 399 ש"ח

דואר רשום

20 ש"ח

חינם

שירות שליחים

39 ש"ח

29 ש"ח


למידע נוסף בנושא שליחויות, עלויות וזמני אספקה 

 

ש. דיסקרטיות מאוד חשובה לי. כיצד אתן מבטיחות שמירה על הפרטיות?

ת. המוצרים נארזים באריזה דיסקרטית ואטומה ונשלחים ללא ציון שם השולחות, אלא בציון השם "איכות יבוא ושיווק". בנוסף, לידיעתכן בהודעת החיוב בכרטיס האשראי יופיע שם העסק: "איכות יבוא ושיווק" .

הפרטים האישיים שמסרתן בעת ההזמנה ישמרו במאגר המידע המאובטח שלנו. אנו מתחייבות לא להעביר את פרטיכן האישיים לגורמים אחרים.יתכן ונשתמש בפרטים שמסרתן לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. במקרה זה, הנתונים לא יכללו כל מידע אישי ולא ניתן יהיה לזהותכן.

 

ש. האם הקניה באתר בטוחה?

ת. האתר מאובטח באמצעות מערכת הצפנה מהמתקדמות ביותר על מנת להבטיח סודיות פרטיכם האישיים ואבטחת אמצעי התשלום. סיסטרס איננה שומרת את פרטי התשלום בשום צורה שהיא. כאשר הינכן ממלאות פרטים אישיים כלשהם באתר תוכלו להבחין בסימן המנעול בצד התחתון של הדפדפן שלכן או למעלה ליד כתובת האתר שלנו. סימן המנעול מבטיח כי הדף בו אתן נמצאות מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL.
חיובי האשראי נערכים באמצעות אתר פלאקארד המאובטח.

 

ש. איני מעוניינת להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלי באתר. האם יש דרך אחרת בה תוכלו לחייב את הכרטיס?

ת. ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני בימים א-ה בין השעות  10:00-16:00 במספר 03-5506678 , ניתן למסור טלפונית את ההזמנה ואת פרטי כרטיס האשראי.
כמו כן ניתן לסמן את האופציה "הזמנה טלפונית" בעת אישור ההזמנה ואנו ניצור איתך קשר טלפוני בהקדם.

 

ש. קיים מגוון כה גדול של מוצרים באתר. כיצד אדע במה לבחור?

ת. לכל מוצר באתר יש הסבר מפורט על אופן השימוש, תכליתו, הפונקציות הקיימות בו ונתונים טכניים אודות גודלו, החומר ממנו עשוי ועוד פרטים רבים נוספים אשר יסייעו לך לקבל את מירב המידע על כל מוצר. 
ניתן להתייעץ עם "הסקסולוגית הוירטואלית" וע"י מענה על מס' שאלות בסיסיות המערכת תציע לכן אוטומטית מס' מוצרים המתאימים ביותר לבחירתך.

במקרה של התלבטות אנא היעזרי באופציית "השוואת מוצרים", תוכלי לבחור כמה מוצרים שתרצי ולהציג אותם בטבלה מסודרת אשר תסייע לך לבחון את הדומה והשונה בינהם.

למענה יותר אישי איישנו לרשותכן נציגת שירות איתה תוכלו לשוחח ולהתייעץ דרך המייל שלנו [email protected]. אם עדיין קיים ספק ניתן לקבל ייעוץ טלפוני אדיב, מקצועי ודיסקרטי בימים א-ה בין השעות 10:00-16:00במספר  03-5506678.
בנוסף תוכלי למצוא באתר כתבות רבות בנושאים שונים בהן אפשר לעיין ולקבל מידע נוסף אודות מוצרים ושימושם.

 

ש. מהי השוואת מוצרים? 

ת. אם הינך מתלבטת בין מס' מוצרים תוכלי להוסיף אותם "להשוואת מחירים", אותם מוצרים יוצגו בפנייך זה לצד זה בפריסה נוחה התקל עלייך להבדיל ולהבחין בין השוני של כל מוצר ומוצר.

ש. מהי רשימת המשאלות שלי?
ת.
רשימת המשאלות היא רשימת קניות עתידית. אם ראית מוצר שאהבת תוכלי להוסיף אותו לרשימת המשאלות ובכל שלב תוכלי להיכנס לחשבון שלך ולצפות ברשימת המשאלות שלך.

 

ש. האם ניתן לחלק את סכום הקניה לתשלומים בכרטיס האשראי

ת. כן, ניתן לחלק את סכום הקניה בהתאם למדיניות התשלומים שלנו.

 

ש. האם ניתן לרכוש שובר מתנה באתר?

ת. שובר מתנה ניתן לרכוש בהזמנה טלפונית             03-5506678 

 

ש. האם ניתן לקבל עידכונים שוטפים על מוצרים חדשים, מבצעים והרצאות?

ת. כן, ניתן להירשם לניוזלטר .הניוזלטר נשלח אחת לחודש וכולל עידכונים הקשורים לסיסטרס בלבד. כתובת המייל נשמרת במאגר של סיסטרס ואינה מועברת לצד שלישי.

 

ש. למה האתר כתוב בלשון נקבה?

ת. האתר כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות אך פונה לכל המינים. 

 

ש. מהי מדיניות ההחלפה? 

ת. ניתן להחליף מוצר תוך 14 יום ובלבד שאריזתו לא נפתחה והמדבקות האוטמות את המוצר לא הוסרו. 

בשל אופיים האינטימי של המוצרים לא נוכל לקבל חזרה מוצרים שאריזתם נפתחה, אפילו אם לא נעשה בהם שימוש.

 

ש.האם יש אחריות ושירות תיקונים? 

ת. אנו נותנות אחריות למוצרים בהתאם לאחריות הניתנת ע"י כל יצרן וזאת מסומן על גבי אריזת המוצר ובעמוד המוצר באתר שלנו. למוצרים שאין עליהם אחריות אנו נותנות אחריות של שבוע על פגמים בייצור. באם התגלה פגם על אף בדיקתנו וזאת כאמור עד שבוע מיום קבלת המוצר, יש לשלוח אימייל לכתובת [email protected], ואנו ננחה אתכן כיצד להשיב לנו את המוצר הפגום לבדיקה. במידה ואכן התגלה פגם בייצור אנו נתקן או נחליף את המוצר במוצר זהה.
במידה ומוצר התקלקל בתום תקופת האחריות, תוכלו להביאו אלינו לבדיקה. במידה וניתן לתקנו אנו נגבה עלות תיקון בהתאם לתקלה. תוכלו להשאיר את המוצר לבדיקה בסניף נמל תל אביב או לשלחו אלינו בדואר רשום ונשיב לכם אותו עד שבועיים מיום המסירה.